Bloganbefalinger #2

22 okt

Anden omgang af danske sundheds- og livstilsblogs jeg er faldet over på det seneste, som kunne være interessante for jer læsere. Runde tre kommer på i næste uge.

Hvis du ligger inde med en blog jeg har overset, så del den endelig i kommentarfeltet. Jeg tjekker dog altid jeres blogs ud når I skriver en kommentar 🙂

Voresboble

Mindovermuscle

Emmamartiny

15 kommentarer to “Bloganbefalinger #2”

  1. Anneli 24. oktober 2012 hos 19:59 #

    Synes klar min blog er værd et kig og en anbefaling 🙂 http://etskridtadgangen.blogspot.dk/

    • Fit For Livin 25. oktober 2012 hos 06:02 #

      Det er den da i hvert fald også 🙂

      • Anneli 26. oktober 2012 hos 18:34 #

        Juhuu 😉 Du må mægte gerne linke til den i næste gang.

  2. Frenchilicious 24. oktober 2012 hos 14:52 #

    Hejsa:) Jeg har ledt lidt rundt på bloggen for at se om der var et billede af den Casall trænings-bold som I har erhvervet Jer, men jeg kan altså ikke spore den?! Og kan se at jeg er håbløst bagud i at læse med herinde(sry) for der har åbentbart været tilbud på Casall for members… grr…:) Men endnu engang tak for en skøn blog som jeg nyder at læse når tiden er til det. Håber det går godt med maven:)
    /Kathrine

    • Fit For Livin 25. oktober 2012 hos 06:02 #

      Jeg købte aldring den Casall bold, fordi jeg et par uger forinden havde erhvervet mig en Reebok model. Det var lidt ærgeligt nu hvor den var så billig. Derimod købte jeg en måtte, en exetube og en abb roler. Ja, det var virkelig et godt tilbud på Members 🙂 Jeg lover at jeg nok skal informere om det, når det kommer igen. Og tusind tak, det går rigtig godt 🙂

      • Frenchilicious 25. oktober 2012 hos 07:37 #

        Aahh… Nu forstår jeg. Ok, det leder mig så til et (irriterende) tillægsspørgsmål. Hvordan er Reebok bolden??

        Dejligt at høre at det går godt med maven:)

      • Fit For Livin 25. oktober 2012 hos 09:03 #

        Det er overhovedet ikke et irriterende spørgsmål 🙂 Den er super god. Jeg har tidligere haft sådan en discount model, men den var virkelig dårlig, så på det punkt kan det godt betale sig at købe kvalitet. De holder luften meget bedre og er mere skridsikre. Jeg mindes jeg gav omkring 300 kr. på loebeshop.dk, og det var ikke så galt. Det kan i hvert fald betale sig at købe online frem for i butikkerne, hvor de ofte tager en del penge for sådan en bold 🙂 Jeg tror dog også Casalls modeller er rigtige gode. Det vigtigste er, at man finder den rette størrelse. Mindes min er 65 cm. og jeg er 170 cm. høj 🙂

  3. brittsblackouts 24. oktober 2012 hos 14:25 #

    Ih super fedt med nogen nye blogs til samlingen 🙂 Bedre overspringshandling får man bare ikke 😉

    • Fit For Livin 25. oktober 2012 hos 06:00 #

      Det er nemlig den bedste overspringshandling 🙂

  4. Karina 23. oktober 2012 hos 21:16 #

    Fedt med anbefalinger, jeg mangler virkelig gode træningsblogs. Jeg klikkede ind på mindovermuscle, den er rigtig fed 🙂 Hvis du kender til flere, så kom endelig med dem – gerne de ‘hardcore’ af slagsen også 🙂

    • Fit For Livin 24. oktober 2012 hos 08:26 #

      Man kan altid bruge mere inspiration 🙂 Jeg er også vild med de mere hardcore slags, især hvis de er drevet af både mænd og kvinder med stor viden 🙂 Skal prøve at se om jeg ikke kan fremskaffe flere i samme genre 🙂

  5. Vicki 23. oktober 2012 hos 08:23 #

    Iiiih 1000 tak for anbefalingen.. Blev helt chokret da jeg loggede ind i morges og så hvor mange besøgende jeg havde haft 😀

    Taaaaaaaaaak 😀

    • Fit For Livin 24. oktober 2012 hos 08:07 #

      Det var så lidt 🙂

  6. amalie 22. oktober 2012 hos 21:51 #

    Wow! Tusinde tak for anbefalingen, hvor er det sødt af dig 🙂 Blev helt overasket da jeg opdagede det, er fast læster!
    Tusinde tusinde tak 🙂

    Mvh. Amalie – http://www.voresboble.dk

    • Fit For Livin 23. oktober 2012 hos 06:52 #

      Det var da så lidt 🙂 Det er i hvertfald fuld fortjent 🙂

Skriv et svar

