Be inspired on a saturday #31

20 okt

Source: Tumblr

6 kommentarer to “Be inspired on a saturday #31”

  1. Camilla J 21. oktober 2012 hos 17:01 #

    Halløj deromme. 🙂
    Nu er jeg ikke den bedste til at huske at rose, så nu kommer der en smøre!
    1. Jeg har fulgt jeres blog siden jeres spæde start, og i overrasker og motiverer for sindssygt. Jeg synes virkelig I kan være stolte af jeres arbejde! Jeg er i hvert fald helt sikker på, at I har haft en indvirkning på min motivation til at tabe de 7-8 kg jeg efterhånden har tabt.
    2. I har før spurgt jeres læsere ind til ideer osv, og især for mig (og andre håber jeg) kunne før/efter historier fra jeres læsere være sindssygt motiverende. Ved ikke om det er et projekt I vil kaste jer ud i, mht kostvaner, motionsvaner, før/efter billeder osv.
    3. Omkring proteinpulver: Jeg har læst lidt på det, men jeg er 100 på I har mere styr på det end jeg. Vil i tro, at jeg vil kunne blive hurtigere tonet med hjælp derfra, eller hvad vil det kunne gøre for mig? Jeg spiser i forvejen almindeligt sundt, vejer nu 59 kg. og er 167 høj.
    4. 1000 gange tillykke med graviditeten, og held og lykke med den lille frem over!
    Mange tak for al “hjælp” og motivation. Kærligst Camilla. 🙂

    • Fit For Livin 21. oktober 2012 hos 20:38 #

      Først og fremmest, hvor er det fedt du gider bruge tid på at kommentere, tusind tak 🙂 Og endnu mere fedt er det at høre, at vi har været med til at motivere dig til en sundere livsstil, så har bloggen pludselig en mening, da det er vores formål.

      Genial ide med at feauture læsernes før/efter historier. Det vil vi klart notere. Det kunne være du vil være en af de første til at lave et indlæg nu hvor du allerede er kommet så langt? 🙂

      Angående proteinpulver gør det som sådan ikke noget i sig selv, men er super godt i kombination med træning. Det er rigtig godt efterfølgende til at opbygge muskler, da det kan være svært at få tilstrækkeligt med proteiner igennem kosten, så derfor kan man supplere op 🙂 Derudover anvender jeg det selv, fordi jeg synes det smager godt og faktisk kan give mig følelsen af at spise dessert uden det er usundt. Det er m.a.o. det perfekte mellemmåltid, og man bruge det på tusindevis af måder.

      • Camilla J 23. oktober 2012 hos 08:12 #

        Jo, det vil jeg da meget gerne. 🙂 Hvad synes I det skal indebære? Og mange tak for svaret.

      • Fit For Livin 24. oktober 2012 hos 08:07 #

        Jeg sender dig lige en e-mail Camilla, så kan vi aftale nærmere 🙂

  2. Annika 21. oktober 2012 hos 15:43 #

    Fit for Livin, er seriøst en af mine ynglingsblogs! 🙂 love it!.
    Vil vide om det er en bestemt Tumblr page i får dem fra? 🙂

    Kh. Annika

    • Fit For Livin 21. oktober 2012 hos 20:33 #

      Tusind tak Annika. De to vi primært bruger er The Tumblr Gym og No Peace of Cake. Men derudover browser vi bare fra links de deler, og så ender man pludselig en masse steder 🙂 Kan bruge timevis derinde.

Skriv et svar

