På egen krop: Kira Eggers som bodybuilder

19 okt

Rasmus og jeg sidder lige nu og ser et program jeg længe har glædet mig til at se. Kira Eggers træner op til en bodybuilder konkurrence på bare 10 uger, og de ting hun skal igennem er så sindsyge hårde. Jeg er imponeret over de resultater hun har opnået på meget kort tid, og har virkelig fået respekt for hendes præstationer. Jeg vil aldrig selv kunne gennemføre samme forløb.

Jeg begyndte næsten at græde da hun skulle sluge alle de vitaminpiller på en gang. Jeg er ovenud skrækslagen for piller, og har først efter jeg er blevet gravid lært at sluge normale piller. Men bare tanken om at skulle sluge 10 på en gang, giver mig kvalme!

Hvis I ikke har set programmet, kan det pt. ses gratis online lige her.

Hvad synes jer der har set programmet? Er I ikke også ovenud imponeret?

13 kommentarer to “På egen krop: Kira Eggers som bodybuilder”

  1. Heidi 21. oktober 2012 hos 11:30 #

    Det var så vildt hvad hun opnåede! Super inspirerende at man kan nå så langt på så kort tid. Hun har forresten en blog kira, dkira.com hvor hun har lagt “efter programmet” op…hvis man er nysgerrig. 🙂

    • Fit For Livin 21. oktober 2012 hos 20:31 #

      Jeg har godt set hendes blog, det er super fedt hun vil dele programmet og ikke mindst de lækre opskrifter på sunde desserter 🙂

  2. Sabina 21. oktober 2012 hos 08:02 #

    Havde ser reklamer for programmet, og håbet jeg var hjemme når det blev sendt! Men fedt du lige linkede til det. Så det helt træt og udkørt efter 10 timers arbejde i igår, men skal da love for træthed ikke er en undskyldning i min bog længere!! 😝 Imponerende er ikke slet ikke nok, til hvad hun opnår på sølle 10 uger!! Helt vildt motiverende, som altid fra dig 😉

    • Fit For Livin 21. oktober 2012 hos 09:01 #

      Ja, træthed slår ikke Kira ud, selvom hun flere gange bukker under for presset. Det havde jeg nu også gjort, seriøst hvordan kan man træne så mange timer dagligt? Altså vildt nok! 🙂

  3. Maj 19. oktober 2012 hos 18:01 #

    Hej 🙂
    Virkelig inspirerende program – det, hun gør, er jo SÅ vildt!
    Noget helt, helt andet er, at jeg vil høre, om du kender næringsindholdet for ren engelsk lakridspulver? Har forsøgt at google det, men jeg kan ikke finde noget, og der står desværre intet på bøtten fra Matas 🙂

    • Fit For Livin 20. oktober 2012 hos 15:25 #

      Det er så vildt! 🙂 Jeg må desværre være dig et svar skylding med næringsindholdet. Jeg har aldrig brugt ren engelsk lakridspulver før desværre.

  4. Amalie 19. oktober 2012 hos 16:36 #

    Amazing!! Læste om programmet ved det her indlæg og så med det samme hele udsendelsen! Bestemt inspirerende, havde heldigvis klaret løbeturen inden jeg så det, men gik da straks igang med styrketræningen bagefter 😉 Fedt at se! Det hun opnår på de ti uger er virkelig flot, hun ender jo ud med en krop, mange vil dø for 🙂 Stor applaus herfra!

    • Fit For Livin 20. oktober 2012 hos 15:24 #

      Det er så inspirerende! Jeg var virkelig også imponeret og blown away af de ting hun opnår 🙂

  5. Mette 19. oktober 2012 hos 13:14 #

    Jeg sad og spiste chips da jeg så programmet og havde ikke været nede i mit fitnesscenter i en uges tid (trængte til en pause), men jeg kan da lige love for at jeg hentede 10 frugter og skar dem i stykker i stedet for at spise chips! Næste morgen stod jeg ekstra tidligt op og smuttede i fitnesscenter – det var virkelig et inspirerende program! :-)) Det gav mig håbet om at selvom jeg har en fin krop til min unge alder, 18 år, så kan den stadig blive tonet som jeg ønsker, hvis jeg bare arbejder nok for det 🙂

    • Mette 19. oktober 2012 hos 13:17 #

      okay de 10 frugter var altså både til mig og min familie! 😉

    • Fit For Livin 19. oktober 2012 hos 13:31 #

      Kunne godt forestille sig man pludselig fik lyst til at komme for vildt igang efter at have set programmet, for det var jo virkelig inspirerende. Det er skønt det har kunne give dig håbet om at din krop kan blive stærkere, og at motion og sund kost kun gavner kroppen positivt 🙂

  6. Anna 19. oktober 2012 hos 12:46 #

    Jeg er selv netop begyndt at styrketræne og det program er jo vildt inspirerende og motiverende!! Bliver nok aldrig noget i nærheden af hende, men det giver da håb for at baller og mave godt kan komme på plads igen.. 🙂

    • Fit For Livin 19. oktober 2012 hos 12:52 #

      Det er helt vildt inspirerende! Jeg havde også lyst til at løbe ned i fitnesscenteret og spise sundt 😀 Alle kan opnå de resultater hvis blot de ligger arbejdet i det, så der er klart håb 🙂 Grunden til det er så imponerede er, at hun har opnået ting på 10 uger, som vil tage flere år for os andre. Sejt!

Skriv et svar

