Top ten tips to get the best results!

17 okt

Source: Tumblr

7 kommentarer to “Top ten tips to get the best results!”

  1. Kristina 18. oktober 2012 hos 09:28 #

    Super gode råd :

    • Fit For Livin 18. oktober 2012 hos 18:18 #

      Ja, det synes jeg også 🙂 Og så er de nemme at forholde sig til.

  2. atraineedate 18. oktober 2012 hos 09:11 #

    Hej! Jeg har også lige lavet et indlæg med 7 gode tips til en bedre træning! Klik forbi: http://atraineedate.wordpress.com 🙂 virkelig god blog forøvrigt! mange gode ting! knus

    • Fit For Livin 18. oktober 2012 hos 18:18 #

      Det er også 7 rigtige gode råd 🙂 Og tusind tak for din søde kommentar.

      • atraineedate 19. oktober 2012 hos 00:38 #

        tak:) skal vi følhe hinanden? 🙂 elsker at læse din blog 😀 knus

  3. Sabina 17. oktober 2012 hos 17:49 #

    Jeg er faktisk begyndt med håndvægte i dag, damn det kan mærkes på en ikke bare anden, men bedre måde end alle de maskiner jeg normalt bruger. Kunne mærke det lige hvor jeg ønskede, meget intensivt! – og så kunne jeg samtidig se jeg trænede spot on hvor jeg ønsker.

    Tak for idéerne og motivationen til at træne på en anden måde end jeg før har gjort 😄 Du er det perfekte eksempel på at kvinder sagtens kan træne tungt og “mande-øvelser” – håber du forstår 😃

    Ps er som om røv og baglår stadig træner, efter hård omgang korrekt squats i dag hahaha. Gjorde verden til forskel at få fødderne lidt længere frem, og holde større fokus på at knæ skal flugte med fødder, og fødderne flugte med skulder, og så bevare samme holdning!

    • Fit For Livin 18. oktober 2012 hos 09:03 #

      Skønt du kan mærke en forskel, og ja man kan sagtens træne som en mand uden at man kommer til at ligne en mand 🙂 Er glad for du kan blive motiveret til at variere din træning. Og hvor er det fedt at de squats har gjort sit arbejde, det er den fedeste følelse i verden når benene syrer helt under en 🙂 Når det endelig fungerer, vil man bare fortsætte 🙂

Skriv et svar

