L’oreal Studioline Matt & Messy

13 okt

Som jeg tidligere har introduceret til i dette indlæg, er mit hår en af de ting jeg gør mest ud af at pleje, eftersom jeg i foråret erfarede hvad siliconebaserede produkter faktisk kan gøre ved ens hårbund og hårstrå. Reality check!

Jeg kan dog ikke være foruden stylingprodukter, specielt når jeg skal ud, hvorfor jeg stadigvæk bruger olie, stylingcremer, saltvandspray og hårspray i ny og næ. Jeg elsker det rodede og matte look, og dyrker det selv 95 % af tiden. Fladt hår duer bare ikke til mig og min ansigtsform, og jeg har bølger fra naturens side, så det er ligesom bedre at arbejde med dem i stedet for imod dem 😉

Derfor var jeg også virkelig glad da jeg så L’oreals nyeste Studioline Matt & Messy produktlinje, da de passer perfekt til mig og mit behov. De skulle eftersigende give det der sexy, rodede “jeg er lige stået op” look, som så mange kvinder efterstræber i dag. Jeg synes man ser den slags hår overalt for tiden, både på catwalks og A-list celebreties, og kommer ofte til udtryk via løst hår, rodede fletninger og tilfældige knolde, hvorfor det klart er en trend der er her for at blive.

Det handler altså ikke om at opnå det perfekte look længere (thank god), men at lade teksturen give én det der ubesværet look, og til det kan man bruge deres nyeste Studioline produkter.

Ved at klikke på billederne kan I analysere jeres hårstil gennem den musik I lytter til på Spotify, og derved være med i konkurrencen om at vinde lækre L’oreal produkter og koncertbilletter. Nice!

Har I nogle yndlings stylingprodukter jeg bare er nødt til at kende til, som giver det der ubesværet, matte og rodet look?

NB: Dette indlæg er sponsoreret, men 100 % et udtryk for egne holdninger.

// I just adore the new ¨L’oreal Studioline Matt & Messy products. They give you that messy and effortless look that we all love. By clicking on the pictures you can analyze your hairstyle by the music you listen to on Spotify, and thereby enter the competition for cool L’oreal products.

10 kommentarer to “L’oreal Studioline Matt & Messy”

  1. Maja 16. oktober 2012 hos 08:43 #

    Det er nok nærmere et plejeprodukt, men hvis man har svært ved, at få langt hår kan jeg klart anbefale John Masters Organics Neroli Detangler (også uden silikone og andre fæle tilsætningsstoffer). Den kan både bruges som balsam eller som “leave in”. Den gør håret dejligt blødt og let at redde og kan både kommes i vådt og tørt hår. Min frisør anbefalede mig den sidste år med løftet om, at med den kan alle få langt hår og jeg må indrømme, at jeg ikke kan mindes sidst mit hår har været så langt som det er nu.

    Som noget helt nyt har jeg netop i dag modtaget min Mason Pearson hår børste, et efter sigende et uundværligt vidunderprodukt, som ikke er til at leve uden når du først har prøvet den en gang. Den masserer og stimulerer hovedbunden og får derved håret til at gro hurtige, samtidig med den fordeler hårets naturlige fedt (sebum) ud i hårstående, hvilket plejer, og gør håret blødt og glansfuldt. Den er så dejligt at bruge og kan klart anbefales. Nok er den dyr, men så skulle den tilgengæld også kunne holde resten af livet. Den kan købes hos Haarfein i Jægergårdsgade i Århus, eller på nettet.

    • Fit For Livin 16. oktober 2012 hos 09:22 #

      Hej Maja 😀 Det lyder som et lækkert produkt, bare ærgeligt det ikke kan købes online billigere, for det er lidt dyrt. Og lucky you med den børste, den er på min wishlist, men det kræver lidt opsparing. Glæder mig til at høre dine erfaringer med den, og om den virkelig er så fantastisk som alle giver udtryk for 🙂

      • Maja 16. oktober 2012 hos 09:35 #

        John Masters detangleren kan sommetider købes billigt i salonstørrelse på nettet, skal nok smide et link næste gang jeg falder over et godt tilbud. Pearson børsten virker meget lovende, vi sidder i hvert fald her på kontoret med blødt og skinnende hår og dunkende puls i hovedbunden 🙂 jeg fandt den til halv pris her http://www.pitstoppets.dk/shop/frontpage.html (hundeshop, I know, men who cares når produktet er det samme).

      • Fit For Livin 16. oktober 2012 hos 13:46 #

        Det må du meget gerne 🙂 Den skal prøves. Lækkert I alle har blødt og skinnende hår 😉 Jeg tror desværre ikke den er nedsat længere den børste, kun i hvertfald ikke finde den så. Hvis det er, må du meget gerne smide et link til den du har købt, det er lidt en jungle derinde med størrelser osv. Hils på kontoret 🙂

  2. CaMilla 15. oktober 2012 hos 19:54 #

    Kunne være jeg skulle til at overveje at give mit hår mere pleje.. Dit hår ser da fantastisk ud på det billede.. Jeg har bare det mest træls tynde hår og selvom jeg prøver ikke at bruge glattejern mv. så vil det bare ikke blive tykkere… Men hvis du har været inde på min blog, ser du nok at jeg ALTID har opsat hår, da jeg har det bedst sådan.. Men det er nok derfor det ikke bliver tykkere.. Men tak for lidt vejledning omkring tendenser indenfor hår styling… Ha en dejlig aften…

    • Fit For Livin 16. oktober 2012 hos 09:20 #

      Ja, de rette produkter er altafgørende 🙂 Du skal bare lige have fundet det der virker for dig. Held og lykke 🙂

  3. Caroline 15. oktober 2012 hos 08:57 #

    Hej Danica 🙂

    Hvilken shampoo/balsam kan du anbefale – uden silikone osv.? Jeg bruger normalt Redken – men der kan jeg læse mig til, at jeg bliver snydt! 🙂

    Kh Caroline

    • Fit For Livin 15. oktober 2012 hos 09:26 #

      Nu bruger jeg selv produkter fra Phyto, da det var dem helsekostdamen anbefalede 🙂 De er super gode og effektive. Ellers har jeg virkelig også været glad for Kevin Murphy. Jeg overvejer også både John Masters Organic og Pure Profesional, som jeg har hørt meget godt om. Redken duer virkelig ikke til mig grundet alt det silikone, men jeg kender andre der er glade for det 🙂 Så det er kun hvis man lider af tør hovedbund/slasket eller fedtet hår eller lign. man kan genoverveje sine produkter. Jeg kan i hvert fald anbefale sådan en hovedbundsskanning for at få konstateret sine problemer 🙂

      Held og lykke med det.

  4. Mia Malene 14. oktober 2012 hos 15:33 #

    Kiggede faktisk på nogle af de produkter her forleden og overvejede om jeg skulle prøve dem, men droppede det. Kan være jeg skal prøve den spray alligevel 🙂 !

    • Fit For Livin 14. oktober 2012 hos 15:47 #

      Ja saltvandssprayen skal jeg også have fingrene i 🙂

Skriv et svar

