Bloganbefalinger #1

13 okt

Der er med tiden dukket flere og flere danske blogs op, som hører inden for samme felt som vores, og det er jo bare skønt 🙂

Hermed får I lige et indblik i nogle af de blogs jeg er faldet over på det seneste (tjekker altid jeres blogs når I skriver i kommentarfeltet), og som virker rigtige gode og inspirerende. Tjek dem ud!

Mallibue

Work It Birdy

Maluejohanneamelia

Fitness og sundhed

17 kommentarer to “Bloganbefalinger #1”

  1. Jonas 14. oktober 2012 hos 19:10 #

    Tak for tippet. Synes lidt jeg manglede nogle danske blogs.

    • Fit For Livin 14. oktober 2012 hos 20:07 #

      Ja, det synes jeg også, men det er heldigvis ved at ændre sig 🙂

  2. Sussi Noble 14. oktober 2012 hos 18:57 #

    Tusinde tak for anbefalingen, rigtig skønt 🙂 Fit4Livin har selvfølgelig en en plads på min blogroll også! Og tak for tippet til de andre blogs, dem skal jeg da lige kigge på!! Nyd resten af søndagen!!

    • Fit For Livin 14. oktober 2012 hos 20:03 #

      Det var så lidt, det er i hvert fald fortjent 🙂 God søndag til dig.

  3. sofie 14. oktober 2012 hos 18:25 #

    Ja der er så mange gode man skal nå at se jeg har selv 2 so-ca.blogspot.dk og sofie-boesgaard.blogspot.dk plus flere af mine veninder også har

    • Fit For Livin 14. oktober 2012 hos 20:03 #

      Ja, det er der 🙂 Og sejt du kan holde to blogs igang 🙂

  4. Pernille 14. oktober 2012 hos 15:16 #

    TUSIND TAK for din anbefaling af min blog, Danica! Der har været vildt mange inde og tjekke den ud, og det er så fedt! Det giver en motivation til at forsætte. 🙂

    • Fit For Livin 14. oktober 2012 hos 15:47 #

      Skønt at høre, og skønt vi kan hjælpe hinanden 🙂 Så er det lidt sjovere at blogge.

  5. Niclas Erbo Jensen 14. oktober 2012 hos 14:36 #

    Du kan også tjekke denne ud 🙂 http://www.vickiholmberg.dk

    Og vil da sige jeg allerede følger dem du nævner og det er fed at se der kommer flere til 🙂 Og i øvrigt keep it up!!

    • Fit For Livin 14. oktober 2012 hos 15:47 #

      Tak for link Niclas, den virker rigtig god 🙂

  6. Maia 13. oktober 2012 hos 14:46 #

    Har selv denne tumblr blog: http://fitskinnyandhealthy-is-my-goal.tumblr.com/
    Men vil også selv have en wordpress blog, da tumblr jo ”bare” er billeder (-:
    Så er igang med at starte den anden blog op, så håber jeg kan nå det, inden I stopper jeres blog anbefalinger 🙂

    • Fit For Livin 14. oktober 2012 hos 10:54 #

      Jeg elsker ellers Tumblr blogs, da det også er rart bare at se på billeder engang imellem 🙂 Jeg bruger dem i hvert fald meget.

  7. Dorte 13. oktober 2012 hos 12:46 #

    Jeg kan rigtig godt lide denne blog også http://bedreform.bloggersdelight.dk/ 🙂

    • Fit For Livin 13. oktober 2012 hos 13:22 #

      Den er også rigtig god 🙂

  8. fithealthyandhappy 13. oktober 2012 hos 11:50 #

    Det ser ud til at være nogle rigtig fine blogs! Tak for tipppet 🙂

    • Fit For Livin 13. oktober 2012 hos 13:21 #

      Ja de er rigtig fine 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Bloganbefaling // 1 | m a l l i b u e - 7. november 2012

    […] Postet min blog blev anbefalet i kan I finde lige her. […]

Skriv et svar

