Babybump #2

3 okt

Meget er sket siden sidst jeg delte billeder af maven (jer på Insta har allerede set det). Faktisk begynder den at fylde så meget nu, at jeg ingen fornemmelse har når jeg skal forbi andre. Og jeg går konsekvent ind i møbler, døre, mennesker – you name it. Jeg kan heller ikke se mine fødder længere når jeg står op, syret!

Så jeg er faktisk ved at være klar til at han skal komme ud (vel og mærke når mit speciale er overstået, og ikke et minut før helst).

Tidligere i dag fik vi endvidere en strækvikle hjem bestilt over nettet, og vi skulle da lige teste den da det eftersigende skulle være lidt besværgeligt. Heldigvis har vi den mest forstående kat i verden, der mere end gerne vil hjælpe os med det. Tak Molly ❤

// My baby bump is growing and our sweet cat, Molly, is helping us prepare for our little son’s arrival

17 kommentarer to “Babybump #2”

  1. fridaspeach 20. oktober 2012 hos 23:31 #

    Åååååååårh misse ❤ 😀

    • Fit For Livin 21. oktober 2012 hos 08:58 #

      Ja, hun er skøn ❤

  2. Lisbeth 4. oktober 2012 hos 10:06 #

    Såååå flot din mave er blevet – rigtig flot GRAVID 😉
    Hehe hvor smart med katten..

    Prøvede selv en slynge – overvejde kraftigt en vikle, og tror bestemt jeg var blevet glad for det, hvis jeg havde gjort det istedet. For kunne simpelthen ikke vænne mig til slyngen.

    Bliver spændende at høre, hvornår han melder sin ankomst 😉

    • Fit For Livin 4. oktober 2012 hos 10:17 #

      Tusind tak! Ja, vi var også glad for hun stillede op som testkanin 😉 Det er svært det der med vikler/slynger/bæreseler. Puhaa en jungle, men nu prøver vi med en strækvikle og ser om det er noget. Jeg krydser fingre 🙂 Ja det bliver rigtig spændende hvornår han kommer, og om han er artig og gør hvad hans mor ber’ ham om 🙂

  3. Lene 3. oktober 2012 hos 23:57 #

    Jeg kommenterer normalt ikke på blogs, men jeres blog er super fin og inspirerende! Billederne er super motiverende 🙂
    Og din mave… den er så smuk! det er så flot at være gravid, det klæder dig!

    • Fit For Livin 4. oktober 2012 hos 10:15 #

      Tusind tak, det betyder meget du så har lyst til at kommentere 🙂 Jeg er rigtig glad for du kan lide bloggen og finde inspiration heri 🙂

  4. Sussi 3. oktober 2012 hos 20:26 #

    Fin fin mave du har fået dig 🙂

    Vi har også brugt en slynge til lille pigen og har elsket det, det var nok den aller bedste ting vi havde til hende da hun var lille hun hyggede sig bare så meget i den!!

    • Fit For Livin 3. oktober 2012 hos 20:45 #

      Mange tak 🙂 Og skønt at høre fra en der har erfaring med det, vi har også kun hørt gode ting, så vi glæder os til at tage den i brug 🙂

  5. Pernille 3. oktober 2012 hos 19:39 #

    Wauw, en smuk mave, du har fået! Alt held og lykke med ham og specialet! Det bliver så spændende! 🙂

    • Fit For Livin 3. oktober 2012 hos 20:45 #

      Tusind tak 🙂 Det bliver rigtig spændende.

  6. taburetten 3. oktober 2012 hos 18:55 #

    Fin, fin mave! Hvor langt er du i din graviditet? 🙂 Maria

    • Fit For Livin 3. oktober 2012 hos 19:02 #

      Tusind tak Maria 🙂 Jeg går ind i 35 uge her nu, så der er ikke så længe igen. Jeg håber din graviditet går rigtig godt, det er januar ikke? 🙂

      • taburetten 3. oktober 2012 hos 19:23 #

        Ja, så er det godt nok snart! Spændende tid! 🙂 Jeps det er til januar. Bli’r skønt! 🙂

  7. ditte marie drehn 3. oktober 2012 hos 18:39 #

    Haha, genialt at bruge katten som prøveklud! 🙂
    Flot mave!

    • Fit For Livin 3. oktober 2012 hos 19:00 #

      Ja, det tænkte vi også. Vi ledte efter en bamse i den rette størrelse, men der var ikke nogen der duede, men så kom Molly os til undsætning 🙂

  8. Heidi 3. oktober 2012 hos 18:39 #

    Jeg kommenterer aldrig, men jeg er trofast følger af jeres blog, og jeg elsker at følge med i det hele – også jeres liv, graviditet, osv.. Og hvor er din mave smuk! Jeg ønsker jer alt det bedste, når jeres lille dreng kommer til verden. Tak for en god blog 🙂

    • Fit For Livin 3. oktober 2012 hos 18:59 #

      Hvor hyggeligt du vil kommentere, det er jeg rigtig glad for 🙂 Og tusind tak 🙂

Skriv et svar

