Be inspired on a saturday #28

1 okt

Source: Tumblr

6 kommentarer to “Be inspired on a saturday #28”

  1. annesofie 1. oktober 2012 hos 17:49 #

    Puha, jeg har mistet motivationen i øjeblikket. Efter at have trænet ofte i 9 måneder, kommer jeg bare ikke ud af døren mere efter jeg er startet på studiet igen.. Øv.. Jeg må virkelig tage mig sammen!!!

    • Fit For Livin 1. oktober 2012 hos 18:03 #

      Århh du må virkelig ikke slå dig selv oveni hovedet med det. Det er virkelig normalt at man ikke kan være lige motiveret hele tiden, og især når du samtidigt er startet på studiet igen. Det du evt. kun gøre er at sætte delmål. Fx i denne uge skal du træne 1/2 gange (kan både være hjemmetræning eller i centeret), frem for at føle du ikke lever op til egne krav hvis du ikke træner vildt ofte. Du kan også begynde at gå lange ture i stedet, eller på anden vis afveksle din træning. Så kører man ikke så nemt død i det 🙂 Men som sagt er det helt normalt med disse perioder, har dem selv ofte.

  2. elin 1. oktober 2012 hos 17:25 #

    otroligt härligt!! (: tack!

    • Fit For Livin 1. oktober 2012 hos 17:45 #

      Jeg er glad for du kun bruge dem 🙂

  3. Vicki 1. oktober 2012 hos 15:35 #

    Lækre lækre billeder 🙂

    • Fit For Livin 1. oktober 2012 hos 17:44 #

      Ja, man bliver helt motiveret 🙂

Skriv et svar

