Comwell Kellers Park Spa

27 sep

Nøj, vi glæder os til i morgen. Der drager vi nemlig mod det lækre Comwell Kellers Park Spa i en hel weekend. Vi fik en rigtig god deal gennem mit arbejde, og vi tænkte vi ligeså godt kun udnytte den sidste alenetid med lidt selvforkælelse.

Vi skal bare gå ture i den smukke natur, svømme rundt i det kæmpe aquaspa og spise overdrevet lækker mad. Og når vi er trætte smider vi os i de lækre Hastens senge i vores bløde badekåber. CAN’T WAIT!

Indtil for et par timer siden troede jeg at Comwell Kellers Park var det samme som Hotel Vejlefjord. Det fortalte mig en kollega at det så ikke var, men jeg håber det er ligeså godt som jeg forestiller mig det er 🙂

Nogen der har været der og er det anbefalelsesværdigt?

// Tomorrow we are leaving for a totally relaxing spa weekend. We just can’t wait!

14 kommentarer to “Comwell Kellers Park Spa”

  1. Duckysrapping 28. september 2012 hos 10:16 #

    Uhh du kan godt glæde dig. Der er rigtig skønt. Jeg har været der flere gange. Synes jeg en gang har set, de også havde en behandling specielt for gravide. nu du ikke kan komme i boblebad.
    Rigtig god fornøjelse!

    • Fit For Livin 30. september 2012 hos 19:20 #

      Fedt du har været der flere gange 🙂 Desværre var der ikke flere tider til gravidebehandling, men vi fik prøvet fiskespa i stedet. Det var en skøn weekend 🙂

  2. Nanna 28. september 2012 hos 09:34 #

    AMAZING PLACE! Lover at i får en god weekend 🙂 🙂

    • Fit For Livin 30. september 2012 hos 19:19 #

      Og du havde så ret 🙂 Det var jo sådan et fantastisk sted!

  3. fit,healthy and happy 27. september 2012 hos 20:12 #

    Ha’ en rigtig god tur! Har fået at vide, at det er et vildt dejligt sted 🙂 Glæder mig til at høre, hvad I synes om stedet 🙂

    • Fit For Livin 30. september 2012 hos 19:18 #

      Tusind tak, vi havde en skøn tur 🙂

  4. Alberte 27. september 2012 hos 18:30 #

    Jeg var der sidste år sammen med min kæreste og det er helt fantastisk 🙂
    super lækkert mad og så skal i huske at hoppe i den udendørs jacuzzi og opleve den smukke udsigt. Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg har været der 🙂 God tur!

    • Fit For Livin 27. september 2012 hos 19:58 #

      Mange tak 🙂 Jeg kan slet ikke vente nu. Lyder fantastisk med den udendørs jacuzzi, desværre er det no go for gravide (siger min jordermoder), men alle de andre ting skal prøves 🙂

  5. Cecilie 27. september 2012 hos 17:54 #

    Mine forældre har været der og siger det er helt fantastisk.. Maden, omgivelserne, koldvandsbadene, sengene og b&o tv! Min mor og jeg tager derover i næste måned… Glæder mig 🙂 God tur!

    • Fit For Livin 27. september 2012 hos 19:57 #

      Tusind tak! Jamen det lyder simpelthen for godt til at være sandt, man har slet ikke lyst til at tage hjem igen 🙂 Fedt at dig og din mor skal forbi, kun godt forestille mig det også var et godt sted til mor/datter hygge 🙂

  6. sofie madsen 27. september 2012 hos 17:42 #

    Ej, jeg bliver helt misundelig.
    Var der for et år siden med min kæreste og det var bare helt fantastisk.
    Håber på snart at komme igen. Der er så lækkert og området er så flot!
    Glæd jer!!

    • Fit For Livin 27. september 2012 hos 19:56 #

      Ej det lyder godt, jeg har slet ikke vidst hvad vi skulle forvente os. Var bange for at køre det for meget op og så blive skuffet 😉

      • sofie madsen 28. september 2012 hos 11:45 #

        Det gør i ikke! Det ligger langt ude, så troede også først at vi skulle på et dårligt hotel. Men det var godt nok en perle der lå der. Jeg vil tilbage! og smag nutellaen – det må i vel godt lidt i denne weekend 😉 – og selv havregrøden er sindssygt god + deres lækre juicer!

      • Fit For Livin 30. september 2012 hos 19:21 #

        Det var en virkelig perle gemt ude i Børkop. Vi vil også allerede tilbage. Og vi smagte i den grad på både nutella, havregrød og deres juices, hold op det smagte godt! Den nutella gad jeg godt at kunne lave selv 🙂

Skriv et svar

