I’ve been bad!

23 sep

Som kommende mor og ikke mindst kandidat i virksomhedskommunikation, synes jeg lidt selvforkælelse var på sin plads. Jeg har aldrig købt en rigtig dyr taske før, men nu var tiden altså inde. Totalt off topic, I know, men altså nyt tøj/sko/tasker kan alle kvinder vel relatere til? 😉

Jeg håber vi får et langt og lykkeligt liv sammen mig og mr. Wang!

// I’ve been craving this bag for a long time and since I’m soon-to-be-mum and finish my education, I had to buy it as a present for myself!

14 kommentarer to “I’ve been bad!”

  1. fit,healthy and happy 24. september 2012 hos 07:06 #

    Hvor er den fed! Den skal du nok blive glad for – ellers kan du bare give den til mig 🙂

    • Fit For Livin 24. september 2012 hos 07:16 #

      Det håber jeg, ellers skal jeg nok sende den videre til dig ganske gratis 😉

  2. Camilla J 23. september 2012 hos 20:08 #

    OH NO YOU DID NOT! Hvor er jeg misundelig man!

    • Fit For Livin 23. september 2012 hos 20:26 #

      Oh yes I did 😀

  3. Nana kyhn 23. september 2012 hos 18:34 #

    En investering i en “dyrere” taske er enhver kvinde fortjent på et tidspunkt i livet, fik min for en uge siden: adax verna:-) din er rigtig fin! Mr wang er genial :-)!

    • Fit For Livin 23. september 2012 hos 18:42 #

      Årh det må føles skønt! 🙂 Det er også det jeg tænkte, og har tænkt i alle de år jeg har studeret, at når man engang var færdiguddannet skulle jeg have en rigtig god kvalitetstaske 🙂 Jeg købte den dog “secondhand”, da den oprindelig pris alligevel lige var lidt for dyr 😉

  4. Maia 23. september 2012 hos 18:28 #

    Oh God! 😀

    • Fit For Livin 23. september 2012 hos 18:30 #

      😀

  5. Sabina 23. september 2012 hos 18:26 #

    Den fortjener du helt sikkert ! 😉 Tillykke med den lille ny haha 😄

    • Fit For Livin 23. september 2012 hos 18:30 #

      Ja, jeg argumenterede også længe for jeg har fortjent min første rigtige dyre taske, selvom jeg jo ikke er uddannet endnu/eller har født, men så må det fungere som en gulerød 😉

  6. Mette 23. september 2012 hos 18:18 #

    Åh, så smuk!!! 🙂 Er det ikke den man også kan få i sort læder?

    • Fit For Livin 23. september 2012 hos 18:28 #

      Jo den findes også i sort læder, den er virkelig også flot (og nok lidt mere praktisk end lysgrå ruskind) 😉

  7. CaMilla 23. september 2012 hos 17:51 #

    Fedddd taske!!!!!

    • Fit For Livin 23. september 2012 hos 17:52 #

      Ja, ik?:) Glæder mig til at modtage den!

Skriv et svar

