Anmeldelse af Reebok Realflex

12 sep

Vi har siden dette indlæg været ret hooked på Reeboks Realflex, og Rasmus var overbevist om det skulle være hans nye crossfit sko. Det var dog vigtigt de blev testet ordentligt i en butik, for at se om der var noget om snakken, og det var der!

De er lige så behagelige som Nike Free, men støtter foden meget bedre. Jeg vil nok ikke vælge sådan et par hvis man udelukkende løbetræner. Derimod er de bedre egnet til workouts der inkluderer en masse hop og bevægelse, såsom crossfit, boksning, step m.m.

De var dog meget små i størrelsen, så man skal nok gå et helt til halvandet nr. op. Det var i hvert fald tilfældet her. Derudover var de tilgængelig inde i Aarhus midtby i 2 farver vi aldrig havde set før, men desværre ikke i den sorte/grønne eller sorte/pink kombination som var vores favoritter. Det havde de tilgengæld ude i Cityvest, så Rasmus fik købt et par.

Jeg venter lige til jeg skal igang med træning igen, da jeg ikke lige har de 800 kr. som de koster. Men så skal de også være mine 🙂

Overall lever de virkelig op til det de lover, og de er klart anbefalelsesværdige. De kan både købes online via Intersports hjemmeside og i Intersports fysiske butikker. De har dog lige fået dem hjem, så det er ikke alle farver der er tilgængelig i alle butikker endnu.

Hvis du selv vil vinde et par labre Reebok Realflex, så klik her på nedenstående billede for at deltage i konkurrencen. Derudover kan du også vinde personlig crossfit træning, nice!

English: We are so in love with the new Reebok Realflex that we had to try them on. They are really as good as they promise, and Rasmus bought a pair for his cross fit workouts.

11 kommentarer to “Anmeldelse af Reebok Realflex”

  1. Charlie 12. september 2012 hos 17:41 #

    Woop, det lyder godt at de er lidt små i størrelsen, jeg har simpelthen så svært ved at finde træningssko i str. 35, men hvis jeg kan passe 36 i disse er det jo bare perfekt – nu er jeg endnu mere hooked på dem (jeg venter dog, ligesom dig, lige til jeg skal i gang med at træne for alvor igen 🙂

    • Fit For Livin 12. september 2012 hos 18:56 #

      Nå ja, det kan jeg godt se, det må klart være en fordel for folk med små fødder 🙂 Ja, de vil bare samle støv her nu og det er synd, så kun man måske ønske sig dem i julegave 🙂

  2. Simone 12. september 2012 hos 17:41 #

    Har lige købt dem i dag! Og skal ned og prøve dem i aften. Glæder mig meget. Man føler nærmest ikke at man har dem på.
    Og så kunne jeg få dem helt enkle med hvid sål og ellers sorte. Så jeg er glad og klar til at give den skalle i mine nye sko 🙂

    • Fit For Livin 12. september 2012 hos 18:55 #

      Ej, du må endelig skrive hvad du synes 🙂 Rasmus synes de var vildt gode at træne i, men det kunne være sjovt at høre hvad andre synes. Ja, det føles som om man svæver afsted 🙂 Hvad farve endte du så med?

      • Simone 12. september 2012 hos 20:40 #

        Har simpelthen haft den bedste træning længe! Jeg var på løbebånd, og selvom de jo sælges mere som en crossfit sko så synes jeg simpelthen de var så behagelige.
        Er lige startet træning igen efter en knæoperation og har kæmpet med formen siden. Og pludselig løb og løb jeg – 7.3 km. Er simpelthen så høj over det!! Kan slet ikke vente til næste træning.

        Helt klart anbefaling af skoene 🙂

      • Fit For Livin 13. september 2012 hos 11:04 #

        EJ hvor er det fedt at høre, også at de kunne løbes i på løbebånd 🙂 Forstår godt du er helt høj, det er den fedeste følelse ever. Og vildt flot du løb så langt efter en operation. Glæder mig helt til at få dem købt nu 🙂

      • Simone 12. september 2012 hos 20:41 #

        Og jeg endte med helt sorte. Og så en hvid sål! 🙂

  3. healthmyway 12. september 2012 hos 17:26 #

    Fedt fedt fedt med en anmeldelse – det var lige, hvad jeg manglede, før jeg nu vil hoppe ud og se på dem i Intersport! 🙂 Tak, og god aften…

    • Fit For Livin 12. september 2012 hos 17:37 #

      Godt du kun bruge den 🙂 Jeg håber de passer dig godt.

  4. Diana 12. september 2012 hos 16:06 #

    Jeg prøvede dem her den anden dag, da jeg manglede nye træningssko, men jeg synes, at jeg “faldt lidt frem” i dem… Jeg synes ellers de er fine og dejligt, at de støtter foden bedre – trist!

    • Fit For Livin 12. september 2012 hos 17:36 #

      Så var det godt du prøvede dem 🙂 Men øv de ikke fungerede. Jeg skal altid prøve sko, især træningssko, inden køb, da nogen sko bare ikke er lavet til alle. Jeg synes også de var lidt smalle i det, nu gør det ikke mig noget, tværtimod, men kunne forestille mig at en person med en bred fod lige skulle vende sig til det 🙂

Skriv et svar

