I follow you!

11 sep

I follow you, will you follow me?

Vi vil blive så glade hvis du vil følge os fast, og det kan du gøre lige:

– Klik her for at følge os via Bloglovin (click here to follow us on Bloglovin).

– Klik her for at følge os via Facebook (click here to follow us on Facebook). Her deler vi alle de billeder og tanker der ikke får adgang til bloggen.

– Follow us at Instagram (fit4livin). Vi deler billeder af motion, kost og vores hverdag i massevis. Det er vores nye fave app!

– Såfremt du ikke har BlogLovin (som ellers er det smarteste i verden, ved ikke hvordan jeg klarede mig før), så kan du indtaste din e-mail ude i højre side og få en påmindelse hver gang et nyt indlæg dukker op på Fit For Livin. (Paste your e-mail in the right side of our blog and you will get regular updates)

Hvordan følger I jeres yndlings blogs? I “gamle” dage, inden vi selv havde en blog, der brugte jeg en af de store bloggers blogroll for at se hvornår mine faves havde lagt et nyt indlæg op. Senere hen bogmærkede jeg dem, og tjekkede dem dagligt for nye indlæg. Meget besværgeligt egentlig;)

35 kommentarer to “I follow you!”

  1. Lisbeth 24. september 2012 hos 21:06 #

    Jeg begyndte at bruge bloglovin da jeg fandt jeres blog og bruger det nu dagligt til de fleste af de blogs jeg læser 😉 Har måske (desværre) en lille tendens til at gå udenom dem, som ikke benytter bloglovin 🙂

    • Fit For Livin 24. september 2012 hos 21:11 #

      Bloglovin er nemlig så nemt og gør det hele så overskueligt. Så bruger man ikke noget unødvendig tid på at tjekke blogs der ikke er opdateret 🙂 Kan godt følge dig i man ikke følger blogs der ikke anvender bloglovin, det gør jeg (desværre) heller ikke rigtigt. Heldigvis bruger de fleste det 🙂

  2. Ann-Sofie 13. september 2012 hos 10:31 #

    Hej, jeg er også på bloglovin’ – makemehealthyplease.blogspot.dk

    Jeg er ret ny på bloglovin’, så måske kan i hjælpe mig? Hvordan får jeg sat et link ude i højre marv, så folk kan følge på bloglovin’ ligesom i har under jeres konkurrence. 🙂

    • Fit For Livin 13. september 2012 hos 11:05 #

      Det er lidt lang tid siden vi gjorde det, men som jeg kan huske det skal du ind på Bloglovin først under “widgets” og vælge den du vil have. Derefter får du en html kode. Denne indsætter du så i siden på din blog (nu ved jeg ikke hvor det er, da vi ikke bruger blogspot) og så skulle der mange gerne dukke et ikon op der henviser til bloglovin 🙂

      • Ann-Sofie 13. september 2012 hos 11:17 #

        Aaaarg, i’ve got it! 😀 haha, tak for hjælpen.

      • Fit For Livin 13. september 2012 hos 12:19 #

        Super 🙂

  3. Katja 11. september 2012 hos 20:15 #

    Nu vi er ved det, kunne i så ikke måske tænke jer at lave en liste over andre træning/ sundhed/ motivations blogs som i synes er gode? 🙂

    Er btw helt vild med at læse med her!

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 20:57 #

      Jo selvfølgelig, det gjorde vi faktisk allerede her 🙂 https://fit4livin.wordpress.com/2012/03/30/vores-inspirationskilder/#comments Der er ikke kommet så mange nye til, udover dem nævnt i en tidligere kommentar til indlægget, så hvis du eller andre falder over nogle nye blogs inden for samme område ville vi elske et link hertil 🙂 Der er desværre nemlig ikke så mange endnu.

  4. healthmyway 11. september 2012 hos 17:58 #

    Følger jer jo gerne på Bloglovin, I er så inspirerende! 🙂
    Forhen havde jeg en endeløs række af bogmærker, men da jeg selv startede med at blogge blev bloglovin min “bedste ven”! Det er så dejligt enkelt og let. 😉
    – Betina // healthmyway.wordpress.com

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 20:58 #

      Ja, det var også rigtig først da vi begyndte at blogge, at bloglovin virkelig gik op for mig 🙂 Og tusind tak!

  5. Amalie 11. september 2012 hos 16:21 #

    Jeg bruger bloglovin, jeg synes det er så dejlig en måde at holde styr på nye indlæg, og dejlig let at læse nye indlæg osv. 🙂 Det er faktisk ren lovin! 😀

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 17:32 #

      Haha, ren lovin 🙂 Det er nemlig en skøn app 🙂

  6. Josephine 11. september 2012 hos 15:04 #

    Bloglovin er super! Jeg har selv lige fået min egen blok på http://www.Josephinehelbrandt.bloggersdelight.dk

    – og nu vil jeg også følge jeres blog via Bloglovin! 🙂

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 15:36 #

      Ja bloglovin er super! Tillykke med din nye blogplatform, den er fin 🙂

  7. Anne-Sofie 11. september 2012 hos 12:10 #

    Jeg kan desværre ikke rigtig få bloglovin til at fungere korrekt. 😦

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 14:36 #

      Kan du ikke få det til at virke sådan du kan følge andre, eller sådan at du ikke kan få tilføjet din egen blog? Du må sige til hvis du skal have hjælp, så skal jeg nok prøve at forklare det. Det voldede nemlig os lidt problemer da vi skulle have tilføjet vores egen blog til bloglovin.

  8. walk in-run out 11. september 2012 hos 11:58 #

    Bloglovin er det bedste jeg er stødt på… uden tvivl
    Så nemt at følge hinanden 🙂

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 14:35 #

      Ja, hvad gjorde vi inden bloglovin? 😉

  9. Marienlyst 11. september 2012 hos 11:26 #

    Jeg gjorde ligesom dig i gamle dage 🙂
    Men nu bruger jeg elskede bloglovin og følger selvfølgelig også jer.

    Hvilke blogs følger i?

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 14:35 #

      Ja bloglovin er en fantastisk opfindelse 🙂 Tænker du på blogs generelt eller blogs inden for samme område som os? 🙂 Nu er det primært mig der bruger bloglovin og “følger” andre blogs.

      • mariejoost 11. september 2012 hos 15:35 #

        blog inde for samme område som jer 😀

      • Fit For Livin 11. september 2012 hos 17:36 #

        Okay, dem jeg læser er; The Skinny Confidential af udenlandske, Healthjunkie, Bedreform, Emmakathrine (som desværre er stoppet) af danske. Ej jeg kan pludselig ikke huske flere i hovedet, men jeg ved de er der 🙂 Mange af dem har jeg fundet via læsere der har lagt en kommentar her på bloggen, skøn måde at få ny inspiration på. Jeg har også læst andre, men nogle er stoppet med at blogge og andre har jeg mistet interessen for med tiden. Så hvis du kender nogen gode må du endelig dele 🙂

      • Fit For Livin 11. september 2012 hos 17:37 #

        Jeg læser også nogle norske via bloglovin, men kan simpelthen ikke huske hvad de hedder 🙂 Men det er de populære/klassiske. Prøv at tage topblogs inden for fitness i dk eller everywhere, så dukker der en masse gode op 🙂

  10. Sabina 11. september 2012 hos 11:20 #

    Jeg har jer både på bloglovin og insta! Inden den fantastiske opfindelse af bloglovin, havde jeg også bogmærker til alle de steder jeg fulgte – det her er en anelse nemmere 😀

    Især når man både bruger mobil, arbejds – og hjemme pc 🙂 Og mobil er jo nødvendigt så jeg kan have fuld motivation hele vejen igennem gym, jow jow der er i også med hehe.

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 14:33 #

      Ja bogmærker var altså lidt besværgeligt, men så er det godt bloglovin er kommet til 🙂 Jeg bruger også mobilen rigtig meget, smart at tage motivationen med i gym 🙂

  11. Sara 11. september 2012 hos 11:00 #

    Jeg bruger bloglovin’ – det er så smart og enkelt. Og så følger jeg jer da også de andre steder 🙂

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 14:32 #

      Mange mange tak, fedt at høre 🙂 Ja bloglovin er nemlig så enkelt og lige til.

  12. Kit 11. september 2012 hos 10:45 #

    Jeg er rigtig glad for bloglovin, hvor vi blandt andet følger jer (: Det er bare så nemt og enkelt.
    Ellers bruger vi selv blogspot, og har derfor også en liste der.

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 10:49 #

      Ja det er super nemt:) Har blogspot deres egen måde at følge andre blogs på? Det er da også smart 🙂

      • Kit 12. september 2012 hos 19:01 #

        Der er en liste når jeg logger ind på min blog, hvor de blogs jeg er tilmeldt dukker frem (:

  13. Lise 11. september 2012 hos 10:38 #

    Bloglovin er såå smart, og jeg følger jer da allerede!

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 10:41 #

      Det er nemlig rigtig smart 🙂 Og tusind tak fordi du har lyst til at følge med 🙂

  14. blok87 11. september 2012 hos 09:50 #

    Følger selvfølgelig allerede 😀 Elsker jeres blog, i er virkelig dygtige!
    I gamle dage, havde jeg alle i hovedet og så var jeg inde at kigge dagligt. En gang i mellem kom jeg så i tanke om en jeg havde glemt; så blev jeg helt glad 😀

    /C

    • Fit For Livin 11. september 2012 hos 09:55 #

      Tusind tak 🙂 Haha, det er rigtig vildt du kun alle i hovedet, sådan lidt Rainman agtigt 😀 Man måtte jo være opfindsom inden Bloglovin kom til 😉 Jeg havde også nogen jeg kunne i hovedet og så indtastede jeg bare deres webadresse, lidt vildt egentlig da blogs ofte hed noget langt med blogspot/blogger til sidst. Man har været en dedikeret fan!

      • blok87 11. september 2012 hos 10:05 #

        Haha, ja præcis. Man bliver jo helt afhængig 🙂

        /C

Skriv et svar

