Endnu et udsalgstip – Jeffrey Campbells m.m til ingen penge!

6 sep

Endnu et udsalgstip, selvom det ikke lige er så træningsrelateret. Men fine sko kan man heller ikke få for mange af!

Jeg ELSKER Jeffrey Campbells og har med tiden fået indsamlet hele 5 par. Det er ikke så ofte de kommer på, men de er jo også kunstværker i sig selv. Jeg så så på Facebook at Michelle fra Aesthetics, var gået amok i Jeffreys og det forstår jeg så sandelig godt!

I kan selv gøre jer et kup inde på Solestruck.com. I skal blot logge ind med jeres Facebook profil for at komme til det sindsyge udsalg. Der kommer højst sandsynligt told på, men det er stadigvæk vildt billigt med de priser de kører. Egentlig nogen der lige kan huske hvad toldpriserne er?

Jeg har pt. nedenstående i kurven til en samlet pris på ca. 800 kr. Levering er gratis. De har også mange andre skomærker, hvis man er mere til noget andet 🙂 F.eks Acne, Mini Market, Sam Edelman m.m.

English: I love Solestruck.com, and right now they have crazy sales if you log in with your Facebook account. Go crazy!

9 kommentarer to “Endnu et udsalgstip – Jeffrey Campbells m.m til ingen penge!”

  1. click here 24. december 2013 hos 16:45 #

    Just wish to say your article is as astounding. The
    clarity in your post is simply great and i can assume you’re an expert on this subject.
    Well with your permission allow me to grab your RSS feed to keep
    updated with forthcoming post. Thanks a million and
    please continue the rewarding work.

  2. SEO company 3. december 2013 hos 02:46 #

    When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and
    now each time a comment is added I get four emails with the
    same comment. Is there any way you can remove people
    from that service? Appreciate it!

  3. Louise 20. september 2013 hos 16:37 #

    Kan også anbefale siden http://mag.dk/sko-fra-jeffrey-campbell-pa-udsalg/ der opdateres ofte med de bedste tilbud der er fra de danske online sko butikker på Jeffrey Campbell sko og støvler. Har selv lige shoppet et par Jeffrey Campbell støvler på udsalg til 50% af prisen.

  4. www.youtube.com 14. september 2013 hos 05:31 #

    I don’t even know how I ended up here, however I thought this submit was good.
    I do not know who you’re however definitely you are going to
    a well-known blogger for those who aren’t already. Cheers!

  5. hidemyass vpn 2. august 2013 hos 14:25 #

    Piece of writing writing is also a excitement, if you be acquainted with then you can write
    otherwise it is complex to write.

  6. Sabina 7. september 2012 hos 13:12 #

    Sidst jeg købte Jeffreys fra selv samme side, kostede skoene 214$ og jeg skulle i told og moms betale lige godt 600 så vidt jeg husker. Men det er når man kommer over et vis beløb (mener det er 1050 eller 1150), så stiger den procent som man skal betale 🙂 I mit tilfælde fik jeg 20% på de 214$ hvilket ikke fremgik så tydeligt på regning, men da post/skat fik min kvittering, slap jeg i stedet med 300 ish i “bøde” 🙂

    • Fit For Livin 8. september 2012 hos 08:43 #

      Tusind tak for oplysningen 🙂 Ja jeg skal nok regne med en 400 kr. i told. Man er vel ikke så heldig at man kan slippe udenom. Det er i hvert fald min opfattelse at 99 % fanges i tolden i dag. Men det kan jeg sagtens leve med, det bliver ligegyldigt hvad ikke mere end 1400 kr. med told for begge par, så lidt er der sparet 🙂

  7. tine1010 6. september 2012 hos 16:23 #

    Gratis levering gælder kun når man køber for over $150 😦 Ææææv, synes det er dyrt at give $25 for levering :/
    I øvrigt – TAK for det gode tip!!

    • Fit For Livin 6. september 2012 hos 16:40 #

      Det var så lidt 🙂 Ja det fandt jeg også ud af 😦 Tilgengæld var jeg allerede deroppe af med køb af to par sko. Hvis man kun skal have et par, synes jeg dog leveringen er lidt dyr og så kan det nærmest være ligemeget.

Skriv et svar

