Exercise is a reward

5 Sep

5 kommentarer to “Exercise is a reward”

  1. Johanne 6. september 2012 hos 13:30 #

    Fedt fedt fedt! Sjovt som rigtig mange af de blogs, jeg følger, for tiden fokuserer på glæden ved træning, mad og ikke mindst kærligheden til og accepten af ens egen krop. Det er så vigtigt! 🙂

    • Fit For Livin 6. september 2012 hos 13:38 #

      Det er skønt at så mange fokuserer på de positive aspekter ved træning og egen krop, det er jeg også rigtig glad for 🙂

  2. Anne 5. september 2012 hos 09:41 #

    Endnu en gang må jeg erklære mig fuldstændig enig!

    http://smilanne.blogspot.com – blog om træning, motivation og sundhed

    • Fit For Livin 5. september 2012 hos 14:14 #

      Ja, det er et godt budskab 🙂

    • Maia 10. oktober 2012 hos 19:56 #

      Anne! 😀
      Jeg har ledt efter et sted at kunne finde dig siden du lukkede din blog ned! 😀 Har kunne huske at du kommentere på et eller andet indlæg her på bloggen, og derfor har jeg ledt alle kommentarene igennem.
      Pointen er, hvis du altså læser det her, om du ikke lige vil skrive til mig på min mail?
      maia.cdb@hotmail.com

Skriv et svar

