The secrets of happy and healthy eaters!

3 sep

So true! 🙂

4 kommentarer to “The secrets of happy and healthy eaters!”

  1. LK 3. september 2012 hos 20:17 #

    Yay, så skønt med sådan nogle billeder! Jeg er en happy eater og jeg elsker det.

    • Fit For Livin 4. september 2012 hos 09:06 #

      Jeg er også en happy eater! Og jeg elsker det 🙂

  2. Amalie 3. september 2012 hos 19:28 #

    Det er rart med sådanne billeder.
    På trods af, at jeg vejer 50 kg, og folk vil kalde mig undervægtig, så har jeg en tendens til at få super dårlig samvittighed, hvis jeg har en dag, hvor jeg hygger mig med snask og cola. :/ Rigtig træls, for man kan jo ligeså godt bare gøre det, og så komme over det, for katten da!

    • Fit For Livin 4. september 2012 hos 09:06 #

      Jeg er glad for du kunne bruge dem 🙂 Man skal virkelig ikke have dårlig samvittighed, så længe det ikke sker hver eneste dag 🙂 Så bare nyd det, det skader jo ikke.

Skriv et svar

