Be inspired on a saturday #25

2 Sep

Undskyld forsinkelsen, men Fashion Flea igår slog mig helt ud af kurs. Det gik rigtig godt, men var virkelig også hårdt at “være på” i så mange timer når man havde en stand helt alene. Men jeg fik tjent en masse penge, og resten donerede jeg i sække til Folkekirkens Nødhjælp. Jeg har derfor for første gang i mit liv intet tøj der ikke bliver brugt/skal sælges, og det er fantastisk. Mentalt overskud!

Om lidt skal vi i svømmehallen og svømme intensivt. Jeg svømmer 2 gange om ugen nu. En gang om ugen er det Aquafitness for gravide og om søndagen er det så bare frisvømning. Skønt 🙂 Det lindrer virkelig ryg- og lændesmerter, og elsker følelsen af at være vægtløs. Senere skal vi gå en lang tur, det kan jeg heller ikke få nok af for tiden. Hav en skøn søndag og kig ind senere hvor Rasmus vil dele hans erfaringer med Crossfit som nybegynder!

Source: Tumblr

English: Enjoy this weeks inspirational pictures 🙂

4 kommentarer to “Be inspired on a saturday #25”

  1. Sara 2. september 2012 hos 13:26 #

    Jeg tænkte på om i ikke havde lyst til at lave et indlæg om jeres trænings/løbe musik? 🙂

  2. Amalie 2. september 2012 hos 11:13 #

    Åh, jeg går også til svømning. Eller.. Har købt mig sådan et 12 turs kort til Aarhus Svømmestadion, og hver søndag tager jeg ned og svømmer. Jeg har nemlig også ryg- og nakkesmerter (dog ikke pga. graviditet, som dig;)), så det hjælper rigtig meget, plus jeg simpelthen har haft sådan et energiunderskud hele sommeren, da jeg har skulle vænne mig til 50 timers arbejde om ugen, og derfor ikke har fået dyrket så meget motion, som jeg plejer. Der har svømning + cykle til alt simpelthen været en redning! 🙂

    Rigtig god søndag til jer!

    • Fit For Livin 2. september 2012 hos 15:59 #

      Det lyder helt vildt hyggeligt og sejt fordi du får tid til motion på trods af lange arbejdsuger. Svømning er nemlig så godt når man ryg/nakke/lænde smerter og er en skånefuld måde at motionere på. Jeg er helt vild med det 🙂 Jeg har aldrig været på Aarhus Svømmestadion, kunne være man skulle prøve det næste gang 🙂

Skriv et svar

