Work those calves!

1 sep

4 kommentarer to “Work those calves!”

  1. Sabina 1. september 2012 hos 18:18 #

    Hehe den slags gør jeg også – man kan faktisk få lavet en del øvelser i løbet af dagen “uden at ligge mærke til det”. Squats får jeg personligt ind så ofte som muligt, tror også jeg vil prøve benene som Christine nævner 🙂

    • Fit For Livin 1. september 2012 hos 18:34 #

      Det kan man nemlig. Og fedt du er så god til at lave squats hele tiden derhjemme. Jeg er bedre til læg og lunges, men skal da til at lave nogle flere squats herhjemme når jeg laver andre ting 🙂

  2. Christine Bonde 1. september 2012 hos 16:34 #

    WORD! Markerede lægmuskler er så flot og kan virkelig også være feminint. Ofte træner jeg dem nogle gange om dagen bare ved at stå og vippe lidt op og ned – eksempelvis når jeg børster tænder 🙂

    • Fit For Livin 1. september 2012 hos 18:33 #

      Ej hvor sjovt det gør jeg også, det er en af de muskler jeg elsker at mærke syre til 🙂 Men det er et godt tip, altså at inkorporere det i ens dagligdagsrutiner 🙂 Så virker det nærmest ikke som træning.

Skriv et svar

