Tid til Fashion Flea

31 aug

Så er det i morgen der er Fashion Flea, hvor jeg sælger maks. ud af mine garderobe sammen med 100 andre søde piger. Jeg glæder mig helt vildt. Og hvis jeg ikke får solgt ret meget, så har Fashion Flea gjort det muligt at donere resten til Folkekirkens Nødhjælp. Hvor er det bare et godt initiativ, for jeg får jo ikke noget ud af at slæbe det hele med hjem igen. Så heller støtte en god sag 🙂

Source: Unknown

Jeg frygter dog lidt hvordan jeg skal klare ca. 8 (!) timer uden at komme på toilettet. Da jeg bestilte standen havde jeg ligesom ikke tænkt på jeg var højgravid til den tid 😉 Men jeg må håbe jeg har en sød nabostand der i ny og næ lige vil holde øje mens jeg løber ud. Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget. Der er altid sådan en god stemning til sådanne arrangementer, og folk er så søde. Det er bare lidt ærgeligt jeg ikke selv kan kigge på alle de andres labre sager.

Ses vi? Det håber jeg vi gør 🙂

English: Tomorrow i’m selling out of my closet at an event called Fashion Flea here in Aarhus. Can’t wait. However, how do I manage 8 hours without a toilet visit?;)

3 kommentarer to “Tid til Fashion Flea”

  1. Steffi 31. august 2012 hos 21:30 #

    Hello favorite fit blogger http://www.victoriatornegren.se 🙂

    x Steffi

    http://www.steffit.com

    • Fit For Livin 31. august 2012 hos 22:02 #

      Is it a fashionblogger on the picture? I found it years ago, and could not remember from where. However, she is very stylish, thank you for the link 🙂

      • Steffi 1. september 2012 hos 10:43 #

        Yess it is! I follow her 🙂

        x Steffi

Skriv et svar

