The new Reebok Realflex

31 aug

Har I hørt om Reeboks nyeste sko? Jeg har jo været solgt lige siden de introducerede deres Easytone model, men er nærmest endnu mere solgt på den nye Realflex model. Den er som designet til både Rasmus og jeg.

Reebok Realflex tager udgangspunkt i fodens naturlige bevægelse for bedre komfort og ydeevne. Sålen er lavet af slidstærk gummi, hvilket sikrer en lang holdbarhed. I like. Det er altså en utrolig let sko, hvor fokus er lagt på bevægelighed og fleksibilitet. Det jeg savner i mine elskede Nike Free er nemlig at de understøtter fodens naturlige bevægelse, for selvom de er utrolig behagelige og lette, føler jeg ikke de støtter min fod, og jeg tør derfor ikke bruge dem til hverken løb eller workouts hvor jeg skal bevæge mig hurtigt.

Det gode ved Reebok Realflex er, at den ikke kun er god til almindelig fitnessbrug, men i den grad også Crossfit som indebærer en masse bevægelse, hop, løb m.m. Rasmus er jo blevet inkarneret crossfit fan og træner det på nuværende tidspunkt 6 gange om ugen (indlæg coming up), men de sko han bruger er slet ikke optimale til netop hans træning, der både omfatter cardio, en masse hop og konstant bevægelse. Jeg tror derfor vi begge skal ned og prøve den nye Realflex model i Intersport. For ikke nok med at de er gode til vores træningspas, så er de da også mega cool, og faktisk oppe på Nike Frees niveau designmæssigt 🙂

Skoen er netop blevet lanceret i Danmark for få dage siden, og kan på nuværende tidspunkt kun købes instore og online i Intersport. I kan læse meget mere om skoen, vinde et par til jer selv inklusiv personlig crossfit træning (WIN WIN) og besøge deres onlineshop ved at klikke på billederne.

Hvad synes I om den nye model?

NB: Det indlæg er sponsoreret, men  100% et udtryk for vores egne holdninger.

English: We just love the new Reebok Realflex. They are very flexible and made for workouts that incorporate both running, jumping and loads of movement. If you like crossfit this is the perfect shoe for you. Click on the pictures to read more about these new cool workout shoes.

19 kommentarer to “The new Reebok Realflex”

  1. nike free 13. september 2012 hos 12:10 #

    kan de erstatte ens normale løbesko?

    • Fit For Livin 13. september 2012 hos 12:18 #

      Jeg vil ikke mene de er egnet som løbesko. Derimod er de lavet til workouts der kræver en masse bevægelse og hop 🙂 Men hvis man løber lidt engang imellem, kan de nok godt bruges. Jeg har i hvert fald tænkt mig at bruge dem til begge dele 🙂

  2. Charlie 31. august 2012 hos 14:19 #

    De ser super lækre ud! Jeg mangler virkelig et par lette træningsko (jeg bruger pt ‘rigtige’ løbesko til almindelig fitness og det er altså lidt klodset – og så hænger de alt for godt fast i gulvet når jeg fx er til boksning :-p )
    Jeg var faktisk straks inde på Intersports hjemmeside for at kigge nærmere på dem, men de har dem ikke mindre end 38?! Nå, jeg må ned i en butik og se om jeg kan finde den rigtige størrelse – det er helt sikkert også bedre at prøve dem på end at købe dem på nettet 🙂

    • Fit For Livin 31. august 2012 hos 14:22 #

      Ja, jeg bruger også nogle “tunge” sko når jeg træner, og det er lidt svært. Især hvis man boksetræner som dig, hvor man skal kunne bevæge sig hurtigt 🙂 Ja så godt de kun gik ned til str. 38, men de skulle gerne være i mindre størrelser i butikken. Andet vil være mærkeligt. Jeg vil heller aldrig turde købe online uden at have testet dem først 🙂 Så er man sikker på at få den rette sko/størrelse.

  3. Natascha Coester 31. august 2012 hos 13:58 #

    De er super cool 🙂

    http://www.nataschacoester.dk/

    • Fit For Livin 31. august 2012 hos 14:20 #

      Ja helt vildt 🙂

  4. Corinna 31. august 2012 hos 09:24 #

    jeg ELSKER de pink !! de er ROCKER fede ! 😉 kunne overvejes, jeg er nemlig trært af nike free 🙂

    • Fit For Livin 31. august 2012 hos 09:29 #

      Også mig! Er egentlig også lidt træt af Nike Free, man ser dem jo alle steder nu om dage 🙂

      • Corinna Mandrup 31. august 2012 hos 09:32 #

        Jeg synes ikke det er så meget det at man ser dem over alt, for der findes jo mange forskellige variationer af farver og kombinationer. Men jo, alle har dem snart 😉 .. Men synes faktisk heller ikke de er SÅ gode, som de bliver gjort til. De er blevet gjort til mere end de er 😛

      • Fit For Livin 31. august 2012 hos 10:26 #

        Nej nemlig, de er fine nok til at gå i til dagligt, men decideret en fantastisk og støttende træningssko er det ikke ligefrem 🙂 De lever nærmest udelukkende på deres design.

  5. Jasmina 31. august 2012 hos 09:14 #

    De ser seje ud.

    • Fit For Livin 31. august 2012 hos 09:28 #

      Mega seje 🙂

  6. healthmyway 31. august 2012 hos 08:44 #

    Ej, hvor ser de bare super lækre ud, både design, men det lyder da også til at de er gode sportsmæssigt! Win win, den kunne da overvejes til en ny træningssko 🙂

    • Fit For Livin 31. august 2012 hos 08:47 #

      Ja det synes vi også, er helt vilde med dem 🙂 Jeg har kun ECCO Biom skoene til rigtig træning, og de er super gode, men hverken lette eller fleksible i det. Og mine Nike Free bruges nærmest kun til at gå rundt i, så de her virker bare perfekte 🙂 Så skal de bare prøves ad for at se om de så også er så gode i virkeligheden.

      • healthmyway 31. august 2012 hos 20:06 #

        Ja, det virker også helt perfekte for mig! Glæder mig til at høre jer mening om dem! 🙂

  7. louise 31. august 2012 hos 08:15 #

    kan de erstatte ens normale løbesko?
    er nemlig på udkig efter nye løbesko. har før prøvet og løbe i min nike free, hvilket jeg overhovedet ikke er fan af. 🙂

    • Fit For Livin 31. august 2012 hos 08:23 #

      Ifølge Reebok selv kan de gå til det hele, også løb, og det er det gode ved skoen – at de netop kombinerer forskellige træningsmuligheder og workouts. Jeg synes dog du skal prøve skoen først, evt. tage en løbetest i Intersport for at være helt sikker. Jeg tænker nemlig at for nogen der udelukkende løber og løber rigtig langt, vil fleksibiliteten og letheden være en ulempe hvis man ikke er vant til det. Vi skal også ned og have dem testet her en af dagene, så skal nok vende tilbage med input 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Anmeldelse af Reebok Realflex « Fit For Livin - 12. september 2012

    […] har siden dette indlæg været ret hooked på Reeboks Realflex, og Rasmus var overbevist om det skulle være hans nye […]

  2. Crossfit for begyndere « Fit For Livin - 3. september 2012

    […] crossfit, eller blot træner med en masse bevægelse, så synes jeg I skulle læse dette indlæg om den nye Reebok Realflex. Jeg skal selv ned at teste den en af dagene i Intersport, og håber […]

Skriv et svar

