Fashion wise?

30 aug

Der er flere der har efterspurgt indlæg om mode. Nu er det her jo langt fra en modeblog, og jeg er slet ikke på forkant med tendenser/det nyeste nye. Ikke at jeg ikke går op i mode eller læser modeblogs, det gør jeg i den grad, jeg lader bare de profesionelle modebloggere om det 😉

Jeg vil dog alligevel forsøge at dele det med jer nu hvor I spørger så pænt. Min stil kan jeg ikke sådan lige betegene, måske er jeg mest af alt over i noget afslappet, rocket og råt. Jeg elsker vamsede striktrøjer, statement pieces, læder og ruskind, markante smykker, leopard, gråtoner, rodet hår, sorte øjne og nude/mørke læber. På den anden side elsker jeg også overdådige kjoler, fine sko, blonder, farver osv. Jeg går egentlig bare i hvad jeg kan lide. Herunder graviditeten er det så godt nok sat på prøve, for alt mit normale tøj kan jeg ligesom ikke passe længere 😉

Skal vi ikke bare lade den ligge der en gang for alle? Haha. Som I kan se har jeg nærmest ingen billeder af outfits, da det ikke lige er det jeg har gjort mig mest i. Derimod vil jeg anbefale jer at tjekke nogle af mine yndlings fashionblogs, Nana Bech, Clamour 4 Glamour, Vilde Kaniner, Miss Jeanett for bare at nævne nogen få,  for de har om nogen styr på mode modsat mig.

English: I’m not a fashion genius at all, haha. Check the above links for cool ladies that sure are!

 

4 kommentarer to “Fashion wise?”

  1. nanabech 31. august 2012 hos 03:28 #

    Ooh, stop it you 😉 .. Blev helt chokeret over hvor mange, der pludselig havde kigget forbi nu hvor jeg smadrer rundt i rusuge and stuff. Du er en skat 🙂

    • Fit For Livin 31. august 2012 hos 05:31 #

      Det er en skøn ting når man bliver chokeret på den måde 😉

  2. Miss Jeanett 30. august 2012 hos 21:26 #

    Åhh tusind tak for link og komplimentet! Jeg synes nu du er super fin!! 🙂

    • Fit For Livin 31. august 2012 hos 05:31 #

      Det var så lidt, og fuldt fortjent 🙂

Skriv et svar

