Smoothie inspiration

20 Aug

Inspiration til sunde drikke kan man altid bruge, og via smoothies kan man sammensætte netop den kombination man finder bedst. Jeg vil vove at påstå, at der ikke er de ting man ikke kan putte i en smoothie. Det er altså kun fantasien der sætter grænser.

Min favorit for tiden er:

– Banan

– Proteinpulver (vi har fået noget helt nyt med cookies and cream smag, og det er vitterligt det bedste ever)

– 2 dl. mælk

– Evt. lidt vaniljepulver (IKKE at forveksle med vaniljesukker).

– Lidt mandler

Hvad er jeres favorit?

English: I just love smoothies as you have so many opportunities making it delicious. My favorite consists of 1 banana, milk, protein powder with cookies and cream taste, vanilla powder and almonds. What’s your favorite? 

Advertisements

23 kommentarer to “Smoothie inspiration”

  1. Ditte P 22. august 2012 hos 17:56 #

    Min smoothie består oftest af vand, hørfrøolie, vaniliepulver, kardemomme, kanel, citronsaft, frosne bær, banan, kerner/frø, Sunwarrior proteinpulver og diverse kosttilskud 🙂

    • Fit For Livin 22. august 2012 hos 19:03 #

      Det lyder lækkert og sundt, og som en virkelig god kombination 🙂

  2. Caroline Baastrup 21. august 2012 hos 15:17 #

    Hold op hvor ser de bare super lækre ud 🙂 Og så er der simpelthen ikke noget så godt som en god og frisk smoothie, mums!

    • Fit For Livin 22. august 2012 hos 13:24 #

      Ja ik? 🙂 Nej smoothie er bare så lækkert. Man kan aldrig få nok 😀

  3. healthmyway 20. august 2012 hos 21:19 #

    Smoothies er bare SÅ lækre, og i sær her i sommervarmen! Jeg laver nemlig altid med frosne bær (blåbær, brombær og hindbær), banan, avocado, vaniljesirup og A38. Det er mest som lidt lækkert sødt, og ikke så overdrevet sundsagtigt – men lækkert uden tvivl 🙂

    • Fit For Livin 22. august 2012 hos 13:23 #

      Uhh det lyder også godt! Ja det er nemlig virkelig godt egnet som noget lækkert og sødt, men kan også laves som et sundt alternativ til andre ting. Det afhænger jo alt sammen af hvad man putter i 😉

  4. Jeanette 20. august 2012 hos 20:39 #

    Lige nu drikker vi :

    Æble, ingefær, pære, mandler, agurk, mynte og vand! Mums!!! 😉

    • Fit For Livin 20. august 2012 hos 20:47 #

      Haps! Ingefær er så lækkert i en smoothie og lyder virkelig også lækkert med mynthe 🙂

  5. Sabina 20. august 2012 hos 17:13 #

    OMG hvorfor har jeg aldrig lavet den slags!! Lyder da sååå lækkert, og de lækreste billeder du har fundet! Hvor kan man få det yummi proteinpulver du nævner?

    • Fit For Livin 20. august 2012 hos 20:47 #

      Det kan man via ovenstående link, det smager SÅ godt 🙂 Det er bedre end milkshakes og is, og jeg er ikke nem at imponere 😉

  6. Vibeke 20. august 2012 hos 16:01 #

    Smoothies er vitterligt én af de bedste opfindelser ever! Min morgensmoothie består af hindbær, banan, spinat, blåbær, soya/alm. mælk og lidt psyliumfrøskaller – så fantastisk!

    • Fit For Livin 20. august 2012 hos 16:47 #

      Det er det virkelig 😀 Og din lyder jo helt vildt god. Skal også snart have fat i nogle psyliumfrøskaller i helsekostbutikken. De er nemlig så gode i smoothies (og mange andre ting).

  7. Victoria 20. august 2012 hos 15:45 #

    Jeg elsker smoothies med jordbær og appelsin 🙂

    Dejlig blog, jeg er også blevet fast læser på bloglovin 🙂

    Kender i Charlotte Perrellis proteinpulver “Fit & Smart Protein” og kan i anbefale det? 🙂
    http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/fit-smart-protein-900-g

    • Fit For Livin 20. august 2012 hos 16:45 #

      Det er også skønne smoothies ingredienser 😀 Og skønt, velkommen til. Jeg kender ikke det pågældende proteinpulver. Det eneste jeg studsede over var at prisen er pænt pebret for 900 gr. Det vil ikke holde ret længe hos mig. Derudover tror jeg ikke indholdet er så meget anderledes end mange andre gode proteinpulvere, så man behøver ikke nødvendigvis at købe en “lavet til kvinder”. Men det kan sagtens være det er godt alligevel 🙂

  8. Lone 20. august 2012 hos 14:36 #

    Årh, hvor ser de lækre ud. 🙂

    • Fit For Livin 20. august 2012 hos 16:41 #

      Ja man får helt lyst til at leve af smoothies, især i denne varme 😉

  9. Heidi kokborg 20. august 2012 hos 13:02 #

    Jeg elsker smoothies – specielt om sommeren 🙂 jeg har to favoritter: en med banan, peanutbutter og mæk og en med banan, avocdo, dadler, mælk og lidt kakaopulver.. 🙂

  10. Laura 20. august 2012 hos 12:40 #

    Og kan du anbefale nogle gode, der er sukkerfri og uden “dårlig” fedt (MÆTTET FEDT) i sig ? Tak for en fin blog – du har fået dig en ny fast bloglover 😉

    • Fit For Livin 20. august 2012 hos 13:03 #

      Der er fedt i alle proteinpulver, man skal bare gå efter det gode fedt. I den vi bruger er der 2 gr. sukker pr. serving og ikke noget “dårligt” fedt. Du kan altid læse ingredienslisten hvis du går efter noget specifikt 🙂 Vi bruger en bestemt (se link ovenfor) og den er klart en af de bedre og ikke fyldt med en masse dårlige ting. Der findes sikker endnu bedre, men så går man ofte på kompromis med smagen 🙂 Og tusind tak for din søde kommentar, er glad for du har lyst til at følge med 🙂

      • Laura 22. august 2012 hos 06:09 #

        Tak for svaret. Jeg må prøve med den valleprotein, jeg har tilsat lidt flydende sød. Spiser efter flad-mave-principperne 😊. Og super fin blog, I har til alle os sports- og sundhedstosser 😉

      • Fit For Livin 22. august 2012 hos 13:25 #

        Det lyder spændende 🙂 Har hørt om mange der har haft gode erfaringer med det. Og tusinde tak, er glad for du kan bruge den 🙂

  11. Christina Maj 20. august 2012 hos 12:30 #

    Den proteinpulver du nævner lyder virkelig lækker. Hvad hedder den? Og kan den købes i de fleste fitness butikker?

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: