Shape yourself

19 Aug

Nemme, men hårde øvelser i sommervarmen. Blot fordi man ikke kommer afsted til træning, kan man godt afsætte et kvarter til disse overskuelige øvelser. Lav dem udenfor, så får man tilmed lidt sol samtidigt 🙂

English: Even if you didn’t went to the gym today, try these simple exercises. They only take 15 minutes and you feel so much better afterwards!

6 kommentarer to “Shape yourself”

  1. Cecilie Baadsgaard 23. august 2012 hos 09:54 #

    Har aldrig set de øvelser før. Måske man lige skulle afprøve dem 🙂
    http://www.cecilie-bruun.dk

    • Fit For Livin 23. august 2012 hos 14:47 #

      Ja de er lidt anderledes, men ser virkelig effektive ud 🙂

  2. Helene 19. august 2012 hos 20:50 #

    Har I ikke nogen fede styrketrænings øvelser på et let niveau, I gerne vil dele? 🙂 Jeg er nemlig rigtig slap, selvom jeg er i god form, og selv de simple øvelser i ugebladene, kan jeg finde besværlige. 😉

    • Fit For Livin 20. august 2012 hos 12:06 #

      Altså dem på skemaet er forholdvis lette fordi man kan bruge sin egen kropsvægt vil jeg mene 🙂 Jeg tror det i højere grad handler om at prøve sig frem og tilvænning. Det vigtigste er at du spænder op i kroppen imens. Den “nemmeste” styrketræningsøvelse som jeg kender, og som samtidigt er den mest effektive, er planken. Måske du kan finde inspiration her? 🙂 https://fit4livin.wordpress.com/2012/03/14/planken-den-bedste-helkropsovelse/#comments

  3. Heidi 19. august 2012 hos 11:45 #

    Dejligt med nogle styrkeøvelser i den her varme! 🙂 forresten har jeg lige læst din interview på the skinny condidential – hvor er det et godt interview, og jeg elsker, at du ikke er ligesom de andre hun interviewer, der ofte kommer med alle mulige quick fixes. Det er dejligt at se, at du går ind for sundhed som livsstil! 🙂 Det er måske et lidt mere personligt spørgsmål, men hvordan fik du et interview med hende? Skrev du bare en mail til hende, eller kender du hende, der har bloggen? 🙂

    • Fit For Livin 19. august 2012 hos 12:46 #

      Skønt du kunne bruge dem 🙂 Og hvor fedt du har læst det, er også rigtig glad for det. Der er nemlig ikke nogen quick fixes, men tror de stræber meget efter dette i USA desværre. Hun skrev til mig for nogle måneder siden om hun måtte interviewe os, og det måtte hun i hvert fald da jeg følger hendes blog trofast. Blev rigtig glad og stolt, da hun er en forholdsvis stor amerikansk blogger. Der kommer faktisk også meget snart et interview med hende på vores blog, det glæder jeg mig til at dele med jer 🙂

Skriv et svar

