Featured on The Skinny Confidential

19 aug

Så kan jeg endelig dele en stor ting med jer, som har været undervejs længe. The Skinny Confidential skrev til mig for nogle måneder siden om hun måtte interviewe os, og det måtte hun i hvert fald. Hun er jo min store blog crush, og jeg havde ingen ide om hun kendte til vores lille og nye danske blog.

Det var dog også utroligt skræmmende samtidigt, da dem hun tidligere har interviewet er modeller og TV stjerner, og det er vi ligesom slet ikke! Jeg forsøgte at svare på hendes spørgsmål så ærligt og godt som muligt, og det kom der et langt interview ud af. Jeg er tilfreds med resultatet, selvom jeg nok ikke lige anser os som Europes Top Fitness Blogger, haha, men jeg klager ikke 😉 I kan finde interviewet lige her.

English: Featured on my big blog crush, The Skinny Confidential. You can read our interview right here.

10 kommentarer to “Featured on The Skinny Confidential”

  1. Lauryn 19. august 2012 hos 20:19 #

    Love it! And LOVE your blog : ) Sending the answers to your interview questions out ASAP. Thanks for being on the blog : ). X

    • Fit For Livin 20. august 2012 hos 12:02 #

      Thank you Lauryn 🙂 Can’t wait to feature you on the blog. I’m sure many readers will love to hear more about you 🙂

  2. laura 19. august 2012 hos 16:59 #

    Tillykke med det flotte interview! hvor er det fedt for dig/jer! (-:

    • Fit For Livin 20. august 2012 hos 12:00 #

      Mange tak Laura 🙂

  3. Sabina 19. august 2012 hos 15:28 #

    Det er et super godt interview! Og så sejt hun har “fundet” jer, ikke at jeg ikke elsker jeres blog, men som du siger, er ikke småfolk hun har snakket med tidligere 🙂 Godt gået, men bestemt fortjent!

    • Fit For Livin 19. august 2012 hos 16:14 #

      Nej du har fuldstændig ret, og det var det der var lidt skræmmende. Og jeg kun egentlig slet ikke forstå hun vil interviewe os, men blev rigtig glad 🙂 Og tak for din søde kommentar.

  4. Nicoline 19. august 2012 hos 15:09 #

    Mega godt interview! 🙂

    • Fit For Livin 19. august 2012 hos 16:13 #

      Det er jeg rigtig glad for du synes 🙂

  5. Mette 19. august 2012 hos 14:30 #

    Super fedt!

    • Fit For Livin 19. august 2012 hos 16:12 #

      Tusind tak 😀

Skriv et svar

