Be inspired on a saturday #23

18 aug

Welcome to all of our new foreign readers 🙂 If you have any questiones or wishes for new posts please let me know! See you in the gym!

Source: Tumblr

4 kommentarer to “Be inspired on a saturday #23”

  1. Sabina 18. august 2012 hos 13:56 #

    Tror nok lige jeg laver squats mens jeg drikker den ene tømmermænds-cola jeg må få i dag 😀 Og er vist meget heldigt jeg glemte at købe pleje-chips, sad lige og ærgede mig da jeg så denne post – ikke længere hehe. Vandmelon virker faktisk ligeså godt!

    • Fit For Livin 18. august 2012 hos 17:51 #

      Hvor er du vild! Tror ikke jeg vil være så sej med tømmermænd 😉 Men du har ret, man tror de usunde ting er vejen frem, men ved at indtage de sunde får man det meget bedre og kommer hurtigere over sine tømmermænd 🙂

      • Sabina 19. august 2012 hos 19:44 #

        Tjae den den røv (ups må man skrive det hihi) kommer jo ikke af sig selv, and i want it!! Og når man ser fremskridt, så kan man næsten ikke lade være med at blive ved.

        Skulle arbejde i weekenden, og med druk fredag kunne jeg ikke overskue at presse gym ind også. Og squats kan man sagtens lave mens man arbejder – især hvis man kæmper med at holde øjnene oppe haha.

      • Fit For Livin 20. august 2012 hos 12:02 #

        Det har du ret i 😉 Og ja det må du endelig gerne skrive, for det er jo rigtigt! Og squats, og lunges for den sags skyld, er super nemme øvelser at inkorporere mens man laver andre ting, godt gået 🙂

Skriv et svar

