Getting rid of it!

13 Aug

6 kommentarer to “Getting rid of it!”

  1. B 13. august 2012 hos 13:37 #

    Fedt billede!
    Kan du anbefale noget godt løbe musik? 🙂

    • Fit For Livin 13. august 2012 hos 14:10 #

      Godt du kun lide det 🙂 Jeg har tidligere delt mit yndlings træningsmusik. Det er dog fra slut juni, og jeg har ikke en opdateret liste, da jeg pt. har mit medlemsskab sat i bero. Måske du kan finde lidt inspiration alligevel? https://fit4livin.wordpress.com/2012/06/21/please-dont-stop-the-music/#comments

      • B 13. august 2012 hos 16:05 #

        Fedt – tusind tak !
        by the way super indspirende blog!

      • Fit For Livin 13. august 2012 hos 18:15 #

        Godt du kunne bruge det 🙂 Og tak for din søde kommentar.

  2. walkinrunout 13. august 2012 hos 10:59 #

    Lækre maver der 🙂

    • Fit For Livin 13. august 2012 hos 14:06 #

      Ja, super lækre maver 🙂

Skriv et svar

