After running exercises

10 Aug

Nu løber jeg ikke selv for tiden, men udstrækning gør jeg stadigvæk i efter powerwalks og lange cykelture. Nogen foretrækker det inden, andre efter, og nogen undlader helt. Det er individuelt hvad der virker for netop  dig, men her er lidt inspiration hvis du er kørt død i specifikke øvelser.

Now off to work!

6 kommentarer to “After running exercises”

  1. fridaspeach 12. august 2012 hos 00:41 #

    Fedt, tak for deling af billede 🙂
    -måske du vil finde dette billede nyttigt?

    http://fridaspeach.wordpress.com/2012/08/11/top-9-reasons-to-run/

    Knus Frida

    • Fit For Livin 12. august 2012 hos 12:46 #

      Ja det er nogle skønne grunde, så det er bare med at komme afsted 🙂

    • Fit For Livin 11. august 2012 hos 15:51 #

      I’m glad they were useful for you 🙂 And wonderful blog you have.

  2. Karoline 10. august 2012 hos 08:29 #

    Hej Danica 🙂

    Off topic det ved jeg men jeg kom sådan til at tænke på dig, da jeg så at nelly.com har en hel afdeling til gravide 🙂 måske kender du den, but here you go ! http://nelly.com/dk/graviditetstøj/

    • Fit For Livin 10. august 2012 hos 10:58 #

      Tusind tak, det var sødt af dig 🙂 Det var jeg faktisk slet ikke opmærksom på. Kiggede engang efter det og der havde de ikke rigtig noget, så fedt de har fået noget 🙂

Skriv et svar

