Nem og sund agurksnack

6 Aug

Hvorfor har jeg ikke tænkt på det før? Det er så nemt, lækkert og tilmed utroligt sundt og kalorielet. Nogen gange skal man blot prøve at eksperimentere, da det oftest er her de mest spændende retter opstår.

Du skal bruge:

– 1 agurk

– Philadelphia light, hytteost eller ligende

– Magert kødpålæg

Enjoy! 🙂

21 kommentarer to “Nem og sund agurksnack”

  1. Sofie 25. september 2012 hos 15:02 #

    Udhuler du agurken inden? Må lige få prøvet både denne “opskrift” og din squash snack! Kom endelig med flere opskrifter som disse og generelt!:-)

    • Fit For Livin 25. september 2012 hos 15:04 #

      Ja, lidt så der er plads til fyldet 🙂 Men tror også sagtens man kan undlade, det smager vel ens 🙂 Og super du kan bruge opskrifterne. Det er nemlig skønt når det er så ligetil.

  2. Natasja 26. august 2012 hos 20:03 #

    Ser super lækkert ud, det må prøves 🙂

    • Fit For Livin 27. august 2012 hos 09:43 #

      Det er SÅ lækkert 🙂

  3. Sophie R. 13. august 2012 hos 09:29 #

    Tak for opskriften. Sjov tanke – har du/i prøvet med squash (grøntsag)? Til afveksling. Super blog i har fået skabt her 🙂

    • Fit For Livin 13. august 2012 hos 10:37 #

      Nej kun med agurk. Men mulighederne er uendelige, og squash/aubergine kunne være en rigtig god afveksling. Og tusind tak for din søde kommentar 🙂

  4. christel 11. august 2012 hos 18:39 #

    Hvor ser det lækkert ud. Det skal helt klart prøves! 🙂

    • Fit For Livin 12. august 2012 hos 12:45 #

      Det er i hvert fald anbefalelsesværdigt 🙂

  5. louise 9. august 2012 hos 12:01 #

    Hvad vil du definere som magert kødpålæg??
    Er nemlig selv lidt i tvivl, og har ikke så meget styr på sådan noget :p

    • Fit For Livin 10. august 2012 hos 06:46 #

      Kylling eller kalkunpålæg vil jeg definere som magert pålæg 🙂 Det bruger jeg selv. Det er højt på proteiner og indeholder næsten intet fedt. Put gerne rigtig meget pålæg i (næsten en hel pakke), da det holder dig mæt rigtig længe.

  6. malene 6. august 2012 hos 20:54 #

    ser lækkert ud 🙂 må blive bedre til at lave sunde madforsøg.

    http://blackortwistet.blogspot.dk/

    • Fit For Livin 7. august 2012 hos 05:37 #

      Jeg skal også blive bedre, så når man falder over noget godt er det bare med at dele det 🙂

  7. Anne 6. august 2012 hos 20:16 #

    Ej sikke en god idé! taaaak 🙂
    Knus, og god aften

    http://smilanne.blogspot.com – blog om træning, motivation og sundhed

    • Fit For Livin 7. august 2012 hos 05:37 #

      Godt du kun bruge det til noget 🙂

  8. Katrine H. 6. august 2012 hos 19:58 #

    Ej, det er jo så simpelt og genialt! Man spiser jo alle tingene i forvejen, bare aldrig i en sandwich 🙂

    • Fit For Livin 7. august 2012 hos 05:37 #

      Lige præcis 🙂 Det er så simpelt, men alligevel genialt.

  9. Laura 6. august 2012 hos 19:32 #

    Nam nam.. det ser lækkert ud 🙂 Det vil jeg prøve.

    Hvordan holder du motivationen igang? Jeg synes hele tiden at efter noget tid så falder jeg i, og så starter jeg igen.

    Er der andre blogge som din, som du kan anbefale? (evt. udenlandske)

    • Fit For Livin 7. august 2012 hos 05:36 #

      Nu er jeg jo ikke lige igang med den store omlægning af min livstil grundet graviditet, men når jeg er så holder jeg altid motivationen op ved at sætte delmål 🙂 Altså frem for at have et mål langt ude i fremtiden, så sætter jeg fx mål ala; træn 5 gange i den her uge, synd kun med et måltid på en uge osv. På den måde virker det hele mere overskueligt og jeg kører ikke død i det 🙂 Men kender godt det med at falde i. Jeg tænker tit inden jeg spiser usundt eller lader vær med at træne, om hvorfor jeg egentlig har behov for det. Jeg får det jo ikke bedre efterfølgende, tværtimod. Jeg læser pt især http://theskinnyconfidential.com/ af udenlandske blogs. Den er simpelthen så god 🙂 Og så bruger jeg især Tumblr/Pinterest/Instagram til at holde motivationen igang.

  10. Isabella Elisabeth (@Isabellaelli) 6. august 2012 hos 13:04 #

    Det ser faktisk godt ud! Nu bliver jeg helt sulten. 🙂

    • Fit For Livin 6. august 2012 hos 15:14 #

      Ja ik? 🙂 Jeg bliver også helt sulten igen.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Zucchini boats « Fit For Livin - 25. september 2012

    […] med denne opskrift, kan det faktisk være utroligt nemt at lave sundt og indbydende mad på kort tid og for få penge. […]

Skriv et svar

