Strong girl

3 aug

Apropos stærke og trænede kvinder, så er Hilary Swank altså også bare for sej. Prøv lige at se den krop, den er nærmest fejlfri i mine øjne! Kæmpe inspiration for mig når jeg skal tilbage i form 🙂

Har i en kvinde hvis krop, træning og udseende der bare inspirerer jer? Altså en der overgår alle andre? Min har indtil for nyligt være Adriana Lima, men Hilary Swank kunne meget vel overtage den plads.

14 kommentarer to “Strong girl”

  1. Helene 20. august 2012 hos 22:12 #

    Jeg er helt tosset med Jessica Biel. Hun er feminim, men samtidig super trænet. Meget beundringsværdigt i mine øjne…

    Da Britney Spears var på toppen i starten af 2000-tallet, ønskede jeg brændende at have en krop som hendes. Når hun træner, har hun i mine øjne den perfekte krop…

    Apropos Adriana Lima og topmodeller, så synes jeg også, at Giselle Bündchen har en vanvittig smuk krop!

    • Fit For Livin 22. august 2012 hos 13:24 #

      Så er vi to. Hun er så mega overdrevet sej og flot. Ja Britney i hendes storhedstid er god. Hun er nemlig muskuløs og har former uden at være for tund. Jeg synes også Gisele Bundchen er flot, men kan til tider synes tynd. Men det kan de fleste topmodeller 🙂 De er dog stadigvæk smukke.

  2. Amalie 5. august 2012 hos 20:31 #

    Miley Cyrus! 🙂

    • Fit For Livin 6. august 2012 hos 10:16 #

      Hun er i hvert fald meget aktuel, idet hun har lagt hele sin livsstil om fornyligt:) Jeg er ikke til hendes krop personligt, men et indlæg om hende kun være meget interessant 🙂

  3. Maia 4. august 2012 hos 12:43 #

    Jeg elsker, ELSKER Jillian Michaels!
    Noget omkring hende ville være fedt!

    • Fit For Livin 5. august 2012 hos 09:53 #

      Super fedt forslag! 🙂

  4. Sheila 4. august 2012 hos 06:57 #

    -Jeg sad og så Atletik (10.000 m løb) i går… De kvinder dér er så flotte, det kan jeg slet ikke komme mig over. Sikke nogle veltrænede kroppe, det er så vildt!
    Men Hilary her er også flot.
    Én jeg beundrer, er Jennifer Aniston.. Hun er en lille fin én, og trænet på en pæn måde. Og så er vi aldersmæssigt nogenlunde samme sted – måske derfor jeg synes bedre om hende, end mange af de yngre, men også smukke, berømte kvinder 🙂

    • Fit For Livin 4. august 2012 hos 09:24 #

      De har de vildeste kroppe! Jeg er også helt i chok. Det hele sidder bare som det skal. Jennifer Aniston er så beundringsværdig, fordi hun holder sig så lækker uden at være for tynd. Man kan se hun tager sig af sin krop og træner en masse, og det har virkelig båret frugt 🙂 Forstår godt du finder kæmpe inspiration i hende.

  5. Cathrine 3. august 2012 hos 19:03 #

    For mig handler det om, at finde inspirerende kroppe, som OGSÅ er opnåelige :-)… Jeg vil aldrig kunne se ud som Hilary Swank eller Candice, så de vil bare have dårlig effekt på mit selvværd.
    For mig er Britney spears (når hun er trænet, vel at mærke!) og Rihanna en god inspiration og prejlepind, men jeg forsøger at lade være med at se på andres kroppe – for jeg kan ikke undgå at sammenligne og ærgre mig. Hellere finde egne svage og stærke sider og kæmpe derfra, indtil jeg er tilfreds.
    Jeg vil tilgengæld anbefale at se videoer af Anne Bech på youtube… Hun laver bl.a nogle lækre og SUPER simple kyllingedeller, lidt alle jeres skønne tundeller. Jeg har lavet dem til aften og de er SKØNNE. For mig er den slags en bedre form for inspiration, selvom jeg da heller ikke kan lade være med at se på de smukke, veltrænede kendiskvinder og ønske mig krop alá deres! ;o)

    Ps. skøn blog! Jeg er trofast læser og har delt den med venner og veninder, som også er begejstrede 🙂

    • Fit For Livin 4. august 2012 hos 09:21 #

      Fuldstændig enig, det hjælper jo ikke noget at have et urealistisk mål at følge 🙂 Jeg kommer aldrig til at ligne Candice, men Hilary Swank er mere opnåelig for mig, da jeg nemmere kan se trænet og muskuløs ud på kvindelig vis, end at ligne en Victorias Secret model. Årrh Britney var også god i sine trænede dage (Slave for you) og Rihanna er også lækker. Jeg får dog aldrig helt hendes former 😉 Det vigtigste er blot man lader sin inspirere og har et realistisk selvbillede af hvad man kan opnå, så går det hele nok.

      Hende Anne Bech er faktisk rigtig god. Og skønt med kyllingedeller. Vi laver faktisk ofte kyllingedeller, men mangler noget inspiration så de bliver bedre, så tak for tip 🙂 Og hvor er det sødt af dig at dele vores blog med andre, det betyder virkelig meget.

  6. Sabina 3. august 2012 hos 15:51 #

    Du har ihvertfald lige inspireret mig til først at cykle 6 km, og så løbe dem retur mens søs tog cyklen – så hatten af for dig og din inspirerende blog 😀 Jeg har den senere tig trænet en del, men hverken cykel eller løb, så er ret stort 😀

    • Fit For Livin 3. august 2012 hos 16:17 #

      Okay, du er fandme sej! Jeg har spist en pandekage, det er ikke så sejt igen 😉

  7. Anne-Sofie 3. august 2012 hos 15:04 #

    Candice Swanepoel !!

    • Fit For Livin 3. august 2012 hos 16:16 #

      Hun er gudesmuk!

Skriv et svar

