Fit 4 livin kopieret?

1 aug

Haha, se hvad jeg fandt via links der henviste til vores blog i dag? 🙂 http://simo090a.pointblog.dk/fit-ala-rihanna.html#

Jeg har aldrig hørt om Pointblog før, og havde nok heller aldrig opdaget et fuldstændig kopieret indlæg hvis ikke en anden bruger havde gjort vedkommende opmærksom på dette. Jeg synes faktisk det er lidt sjovt at nogen tror man kan kopiere et helt indlæg uden det opdages;) Og hvorfor har man ikke lyst til at skrive sit eget? Hvad er ideen så med en blog? Gad vide hvor mange af indlæggene kun reelt set selv har udformet..

Vores indlæg finder I her hvis nogen har lyst til at læse det/genlæse det. https://fit4livin.wordpress.com/2012/04/13/fit-ala-rihanna/#comments

Og det minder mig om, at jeg i dag vil indføre “Fit ala…” igen. Hvem kunne I godt tænke jer at se i disse indlæg? Nogen specifikke kvinder/mænd?

17 kommentarer to “Fit 4 livin kopieret?”

  1. Rikke 4. august 2012 hos 02:58 #

    Har også anmeldt hende 🙂
    – var selv medlem af pointblog for laaaaang tid siden. Skrev sgu mine indlæg selv og gør de fleste derinde. Synes det er lavt at synke ned på sådan et niveau.

    Udover det elsker jeg jeres blog. Af kvinder er der jo allerede nævnt en masse!! Hvad med Scarlet Johanson ?

    • Fit For Livin 4. august 2012 hos 09:22 #

      Tusind tak 🙂 Okay, ja det giver også mere mening at skrive sine egne indlæg tænker jeg. Og tusind tak for din søde kommentar. Scarlet Johanson er lækker, hun skal med 🙂

  2. NatasjaS 1. august 2012 hos 15:56 #

    Sjovt som folk tror de bare kan “låne” hva de vil.. 🙂 Jeg vil gerne se lidt Jennifer Aniston.. Hun er så pæn og naturlig!

    • Fit For Livin 2. august 2012 hos 14:02 #

      Hun er SÅ pæn og holder sig virkelig godt! God kandidat 🙂

  3. Anne-Sofie 1. august 2012 hos 13:25 #

    Jeg vil gerne høre mere om Kate middelton 🙂

    • Fit For Livin 1. august 2012 hos 15:51 #

      Royalt indspark 🙂 I like, kan være vi også skal have Mary i samme omgang 😉

  4. walkinrunout 1. august 2012 hos 10:16 #

    wauw – det tager du pænt… et eller andet sted er det jo ret groft!!!
    Godt, at du er så overskudsagtig og sød, at du bare kan trække på skuldrene af det ( og et eller andet sted, er det jo bedre, at kopiere det hele, fremfor, at ændre på det, så det bliver ringere ha ha)
    Jeg kunne godt tænke mig at se nogle af de danske skuespillerinder 🙂

    • Fit For Livin 1. august 2012 hos 10:19 #

      Jeg kan ikke rigtig gøre så meget andet end at anmelde indlægget 🙂 Derudover kan de fleste der læser det se at det er kopieret, og det er da meget pinligt for hende 🙂 Så synes mest af alt det er komisk/pinligt. Og god ide med de danske skuespillerinder. Tænker du på nogen specifikt?:)

  5. pheimdal 1. august 2012 hos 09:45 #

    Jeg synes det kunne være fedt, hvis I lavede et indlæg med nogle af de skuespillere, som ser lidt stærke og seje ud fx Jessica Biel eller Hilary Swank (Million Dollar Baby), dét synes jeg er flotte kroppe, og man kan se, at de har arbejdet for det.

    Jeg er ikke så meget til de helt tynde, men mere til dem, som ser trænede ud.

    • Fit For Livin 1. august 2012 hos 09:52 #

      Jeg er så enig med dig. Elsker deres muskuløse og trænede kroppe, hvor man virkelig kan se hvor meget arbejde de har lagt i det. Det er også mere mig. Især Jessica Biel er jeg helt solgt på. Men også Jessica Alba da hun var med i Fantastic Four 🙂

  6. Sheila 1. august 2012 hos 09:25 #

    Hvor ømt.. Hvorfor oprette en blog, hvis man ikke kan finde på noget selv…?
    Men det er ihvertfald anmeldt herfra 😉

    • Fit For Livin 1. august 2012 hos 09:50 #

      Jeg tror det er fordi man kan tjene point/penge på det, og så er det nemmere at udgive 20 kopierede indlæg end at skrive sine egne. Men ja det er virkelig ømt 😉 Og tak fordi du har anmeldt det, det er pænt af dig.

  7. Anne 1. august 2012 hos 08:50 #

    Hahahaha, hvor er det sjovt 😉

    Jaaaaa!!!! Flere af den slags indlæg!

    • Fit For Livin 1. august 2012 hos 09:49 #

      Ja det er faktisk meget sjovt 🙂 Super, det kommer der flere af.

  8. Pernille 1. august 2012 hos 08:40 #

    Ej, hvor er det kikset!!! Og dumt! 😉 Men det er nu også et rigtig godt indlæg.

    Jeg vil gerne se kvinder, som de smukke engle fra Victoria’s Secret; Miranda Kerr, Gisele Bundchen, Candice Swanepoel, Bar Refaeli, Alessandra Ambrosio og Andriama Lima. Bare lige for at nævne et par stykker! 😉

    Kh. Pernille

    http://workitbirdy.wordpress.com/

    • Fit For Livin 1. august 2012 hos 08:47 #

      Ja lidt dumt 😉 Og super gode kandidater du får ridset op. Adrianna Lima, Miranda Kerr og Bar Refaeli havde jeg på listen, men de andre skal da også på 🙂 Victoria’s Secret er altid god inspiration.

      • Pernille 1. august 2012 hos 09:38 #

        Ja, de formår virkelig at samle verdens smukkeste kvinder et sted! 🙂

Skriv et svar

