Green “glowing” smoothie

29 jul

Nøøj, den skal så meget prøves prøves. Med alle de råvarer må den virkelig få en til at “glow”. Jeg tror jeg vil tilføre lidt revet ingefær for lige at sætte prikken over i’et. Hvad er jeres favorit smoothie?

8 kommentarer to “Green “glowing” smoothie”

  1. healthmyway 29. juli 2012 hos 21:25 #

    Det ser virkelig spændende ud – dejligt med lidt inspiration til den sædvanlige smoothie med mixede bær og banan! Tak 🙂

    • Fit For Livin 30. juli 2012 hos 16:08 #

      Ja den ser skønt ud! 🙂 Jeg har også altid tyet til den traditionelle smoothie, så det er rart med lidt afveksling 🙂

  2. Mallibue 29. juli 2012 hos 20:14 #

    Jeg uploadede også det billede på min blog tidligere. Det er virkelig en lækker smoothie, ser det ud til. Det må man da helt sikkert prøve! Og tak for tippet med ingefær, lyder super godt 🙂

    http://mallibue.wordpress.com/

    • Fit For Livin 30. juli 2012 hos 16:06 #

      Ej hvor sjovt 🙂 Ja den ser mega lækker ud, det må vi have prøvet snart 🙂

  3. Julie Novak 29. juli 2012 hos 18:50 #

    Hej Danica, Faldt over disse – i mine øjne – super fine blomstrede ventebukser, og ville lige dele linket med dig. Ved jo, at diu har efterspurgt gode tips til pænt ventetøj 🙂 Have a look:
    http://www.asos.com/ASOS-Maternity/ASOS-Maternity-Cropped-Trousers-In-Floral-Print/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1891030?cid=6413&Rf900=1612&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Floral&affId=2443&WT.tsrc=Affiliate

    • Fit For Livin 30. juli 2012 hos 16:05 #

      Tusind tak for link, hvor er de fine 🙂 Asos er lidt mere med på moden hvad det angår ventetøj, det kan vi li! 🙂

  4. LilleKrille 29. juli 2012 hos 18:32 #

    Tak for opskriften 🙂

    Jeg plejer at tage frosne jordbær, solbær, banan og ingefær. Nam nam.

    • Fit For Livin 30. juli 2012 hos 16:05 #

      Uhh det lyder heller ikke dårligt 🙂

Skriv et svar

