Be inspired on a saturday #20

28 Jul

6 kommentarer to “Be inspired on a saturday #20”

  1. mallibue 29. juli 2012 hos 10:07 #

    Ih elsker jeres “be inspired”! Det så skønt!

    Ville lige høre om I kan anbefale noget proteinpulver/mærke til mig? Synes der er så meget forskelligt og kan ikke rigtig finde rundt i det 😉

    Mallibue
    http://www.mallibue.wordpress.com

    • Fit For Livin 29. juli 2012 hos 13:59 #

      Det er virkelig også en jungle 🙂 Vi drikker Dymatize. Vi har prøvet utrolige mange og denne her slår alle. Den smager så godt og slet ikke syntetisk. http://www.gymnordic.com/product/show/368-dymatize-elite-whey. Den holder forholdsvis længe sådan en bøtte 🙂 Vi har dog kun smagt den med chokolade, vanilla og chocolate fudge. Chokolade er klart bedst.

      • Mallibue 29. juli 2012 hos 20:17 #

        Fedt, tusind tak for hjælpen! Hvor er I søde. Det er på tilbud nu, så jeg må skynde mig at købe det! 😀

        http://mallibue.wordpress.com/

      • Fit For Livin 30. juli 2012 hos 16:07 #

        Ja det kommer nogle gange på tilbud, og det er jo lidt dyrt, så altid rart med procenter af 🙂 Vil glæde mig til at høre hvad du synes om det, måske kan jeg læse det på din blog en dag? 🙂

  2. Sabina 28. juli 2012 hos 23:18 #

    Gotta get that ass!!! Tak fordi du lige mindede mig om at søndag IKKE er en helligdag 😀

    • Fit For Livin 29. juli 2012 hos 11:10 #

      Fedt det kunne inspirere 🙂 Jeg synes ofte man får så meget bedre en søndag når man har været lidt aktiv.

Skriv et svar

