Babybump

26 jul

Så kommer de efterspurgte billeder langt om længe 🙂 Billeder er taget igår aftes inden biografen og jeg er i 6 måned (25 uge). Mit tøj bærer præg af at det er varmt og det skal være så behageligt som muligt (masser af stretch), men at jeg samtidigt ikke vil gå på kompromis med min stil. Når man endelig er ude af nattøjet, vil man gerne føle sig lidt tilpas.

Jeg har faktisk kigget efter alt det ventetøj i anbefalede i et tidligere indlæg, og det eneste jeg har kun affinde mig med er H&Ms toppe, H&Ms skinny mamma jeans og et par cargobukser fra Mammalicious. Alt andet er virkelig mindre kønt. Hvis man har overskud og brænder for det, så er det da et fedt ventetøjsmærke man burde lancere.  Det tror jeg der er mange penge i, jeg vil i hvert fald glædeligt investere i det 🙂

20 kommentarer to “Babybump”

  1. Helene 27. juli 2012 hos 18:41 #

    Wow resten af din krop ser jo slet ikke påvirket ud af at du er blevet gravid! Det klæder dig. Synes det er sejt, du har holdt dig lidt i gang, selvom du har en lille i maven. Og fedt at du har kunnet finde noget til lige din stil! Tillykke til jer forresten 🙂

    • Fit For Livin 28. juli 2012 hos 09:34 #

      Tusind tak, men det har den faktisk, altså ændret sig 🙂 Det er bare ikke så meget endnu. Jeg nyder dog det virkelig 🙂 Rigtig god weekend til dig.

  2. Steffi 26. juli 2012 hos 23:13 #

    Hello! I love your blog and have followed it for a long time. I was partly inspired by your blog to start my own (I write in finnish but it’s mostly pictures anyway) check it out for inspiration, I hope you like it! 🙂

    http://www.steffit.com

    • Fit For Livin 28. juli 2012 hos 09:32 #

      Thank you so much, didn’t even know we had any foreign readers 🙂 And congratulations on starting your own fitness blog, I will check it out 🙂

  3. Mai 26. juli 2012 hos 17:20 #

    Cool mama 😀

    • Fit For Livin 26. juli 2012 hos 19:25 #

      Thanks 🙂

  4. malene 26. juli 2012 hos 16:58 #

    hold op du flot gravid ! en af dem der bare får en flot babybule på maven.. der er da ingen grund til at gå på kompromis med stilen, du gør det hvert fald gode 🙂
    forresten asos har altså noget virkelig flot ventetøj på deres hjemmeside, hvor man ikke skal gå ned på sin stil 🙂

    http://blackortwistet.blogspot.dk/

  5. Amalie 26. juli 2012 hos 16:07 #

    Ellers, så prøv at tjekke Sarah Louises blog ud for inspiration til ventetøj – hun er højgravid og en rigtig lækker moar! 😀
    http://sarahlouise.dk/

    – Men du er nu også smuk 😀

    • Fit For Livin 26. juli 2012 hos 16:24 #

      Mange tak! Følger hende allerede, hun har super graviditetsstil 🙂 Men hun køber vidst bare tøjet (overdele) lidt større end normalt, hvilket også er blevet min løsning 🙂

  6. Cathrine 26. juli 2012 hos 12:36 #

    Wauw! Du er hot Mama! 😀 Du har absolut ingen grund til at føle dig, hverken slasket eller stor; du er pisseflot!

    • Fit For Livin 26. juli 2012 hos 12:41 #

      Tusind tusind tak 🙂 Jeg er også meget afklaret med de ændringer min krop gennemgår om jeg så tager 10 kg. eller 30 kg. på. Alligevel kan man stadigvæk få sig et chok når man kigger sig selv i spejlet, hehe 🙂

  7. Juju 26. juli 2012 hos 12:29 #

    Det ser ud til, at I skal have en dreng eller tager jeg fejl? 😀 Tillykke, og nyd sommeren!

    • Fit For Livin 26. juli 2012 hos 12:40 #

      Ja det skal vi faktisk 🙂 Kan man se det på folk og i såfald hvordan? Det har jeg nemlig aldrig lagt mærke til 🙂 Og mange tak.

  8. Sebrina (farsprinsesse) 26. juli 2012 hos 11:17 #

    Du ser skide chic ud altså!

    • Fit For Livin 26. juli 2012 hos 11:24 #

      Ej tusind tak 🙂 Har aldrig set mig selv som chic, haha 🙂

  9. Anne Sofie Englund 26. juli 2012 hos 10:58 #

    Du ser jo brand godt ud – wauw!!
    Hvor er den flotte jakke fra? (:

    • Fit For Livin 26. juli 2012 hos 11:07 #

      Hvor er du sød, det varmer virkelig når man mest af alt føler sig stor og slasket 🙂 Jakken er fra Zara og købt sidste år. Synes dog de har mange ligende jakker igen i år på deres website, og hvis pengene var til det købte jeg flere 😉 Elsker army!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Babybump #2 « Fit For Livin - 3. oktober 2012

    […] er sket siden sidst jeg delte billeder af maven (jer på Insta har allerede set det). Faktisk begynder den at fylde så meget nu, at jeg ingen […]

Skriv et svar

