Heat wave

25 Jul

Nøj det er varmt. Jeg klager ikke, det er skønt men også lidt varmt for en gravid en som mig 😉

De her dage har været travle og i dag kan jeg endnu engang bare sidde og skrive på mit speciale. Hvem var det der sagde man skulle undgå at skrive speciale i sommeren? For de har godt nok ret! Motivationen er pænt meget smidt ud! Denne her uge har allerede budt på flere uheldigheder, men også gode ting:

– Når man endelige har fået alle interviews med jer søde læsere i hus. Bl.a. interviewede jeg denne søde dame.

– Når solen skinner, og det er langt bedre end sidste uges efterårsvejr.

– Når man får fri fra arbejde igår og nogen har været så venlige at pifte ens cykel. Skulle derfor bruge min livlinje til at komme hjem. “Vil du hente mig skaaaaaat, please?”

– Når man tirsdag morgen tænker at sorte ventejeans og polyestertop er sagen som workwear, og man efterfølgende er ved at dø af varme hele dagen.

– Når man skal have rejer i Rema 1000, men der er gået hul på en beholder og ens hånd er badet i rejesaft i den her varme. Adddd!

– Når specialet kigger på en i flere timer, men man hellere vil se The Bachelorette og Pretty Little Liars. # Kronisk dårlig samvittighed#

– Når man er på arbejde og flere af kollegaerne afslører handlingen i den nye Batman film dagen inden man skal se den. Yeah!

– Når man har hold i nakken en gang om ugen for tiden og derfor sover maks dårligt om natten og har kronisk hovedpine, men al effektivt medicin er bandlyst.

Rigtig god solskinsonsdag til jer 🙂 Jeg drømmer mig tilbage til Thailand!

6 kommentarer to “Heat wave”

  1. Katrine H. 25. juli 2012 hos 11:42 #

    Åh hvor er du sød 🙂 (Nu må jeg hellere få gang i mit skriveri derinde igen) Håber du kunne bruge mine halvtrætte overvejelser til noget.

    Og hvor føler jeg virkelig med dig i denne her sommervarme. Jeg skriver mig lige bag øret, at jeg ikke vil skrive speciale om sommeren!

    Nu vil jeg til gengæld snart trække i arbejdsuniformen og svede mig gennem otte timer i Tivoli. Pyyha.. For min skyld må det gerne blive lidt køligere 🙂

    • Fit For Livin 26. juli 2012 hos 09:39 #

      Det kunne jeg i hvert fald 🙂 Ja speciale og sommer går bare ikke hånd i hånd, når alle andre har fri. Ej det lyder som en hård dag i Tivoli i den her varme. Jeg vil også gerne have det bliver lidt køligere, sådan omkring 20 grader, så er jeg tilfreds 🙂

  2. Marie 25. juli 2012 hos 09:20 #

    Kénder selv det der med kronisk hold i nakken – og når man ikke må få medicin er det da først rigtig træls ! Vil anbefale at købe en god hovedpude – har selv fået købt en fra Tempur, og har ikke haft problemer i flere uger 🙂

    • Fit For Livin 25. juli 2012 hos 09:32 #

      Tusind tak for dit svar. Jeg har faktisk allerede en fra Tempur og den er super god 🙂 Men den kan ikke tage det helt desværre. Overvejer at besøge en fys eller kiropraktor for at se om de kan hjælpe 🙂

      • maja 25. juli 2012 hos 12:56 #

        Må jeg anbefale akupunktur? Jeg døjer desværre med et piskesmæld, og her i den forbindelse gået til fys og akupunktør..
        Akupunkturen har været meget effektiv 🙂
        – Maja

      • Fit For Livin 26. juli 2012 hos 09:40 #

        Jeg har faktisk hørt rigtig meget godt akupunktur, kan være jeg skal give det en chance 🙂 Det er også bare lidt dyrt ikke? Men hvor er det fedt du har oplevet gode resultater med det 🙂

Skriv et svar

