Avocado breakfast pizza

23 Jul

Nedenstående pizza skal jeg så meget snart lave. Nok ikke lige til morgenmad, da jeg allerede har en favorit morgenmad, men nok nærmere som et alternativ til frokost eller aftensmad. Hvad synes I, ser det ikke bare lækkert ud?

Du skal bruge:

– En tortilla pandekage eller endnu bedre, en hjemmebagt en af slagsen som du finder opskriften på i dette indlæg

– En avocado

– Et æg

– En lime

– Kalkunbacon

Bon appetit!

8 kommentarer to “Avocado breakfast pizza”

  1. Lise 23. juli 2012 hos 20:31 #

    Spændende alternativ, men jeg var nok ikke selv kommet på noget lignende.. 🙂

    • Fit For Livin 25. juli 2012 hos 08:12 #

      Jeg var heller aldrig kommet på det der, og hvis nogen havde forklaret mig det havde jeg nok ikke være solgt. Men da jeg så billedet så det meget appelerende ud 🙂

  2. malene 23. juli 2012 hos 19:39 #

    ser vildt lækkert ud, skal klart prøves til frokost en dag 🙂

    http://blackortwistet.blogspot.dk/

    • Fit For Livin 25. juli 2012 hos 08:11 #

      Ja, ik? 🙂 Du må endelig vende tilbage når du har smagt det 🙂

  3. christel 23. juli 2012 hos 18:31 #

    Mums! Den skal helt klart prøves 😀

    • Fit For Livin 25. juli 2012 hos 08:10 #

      Glæder mig også til at prøve den 🙂

  4. Katrine 23. juli 2012 hos 18:18 #

    ikke dårligt! God kombination af vitaminer og proteiner 🙂 Den må jeg prøve til morgenmad én af dagene .-)

    • Fit For Livin 25. juli 2012 hos 08:09 #

      Lige præcis, den samler det bedste fra alle verdener 🙂

Skriv et svar

