Follow us at Instagram

20 jul

Vi er langt om længe kommet på Instagram. Det er virkelig en inspirerende app og meget mere os end Twitter f.eks. Her vil vi opdatere rigtig ofte med billeder fra vores hverdag. I finder os under “Fit4livin”.

4 kommentarer to “Follow us at Instagram”

  1. Cecilie 20. juli 2012 hos 22:34 #

    Heeej.
    Kunne være super fedt at læse et indlæg hvor i havde lavet et træningsprogram til os nybegyndere i fitness centeret – evt. både med henblik på vægttab og at opbygge muskler. Ved godt i ikke er eksperter, men tror mange har lige så meget glæde ved at læse jeres blog som jeg, og virkelig kan se resultater ved at følge jeres tips :-). Syntes tit jeg står i centeret og tænker “gør jeg det overhovedet rigtig?”. Jeg er tit i tvivl om f.eks. hvor meget vægt, hvilken rækkefølge, hvor tit osv! Ville virkelig være så fedt at se hvordan man starter på den gode/rigtige måde! Tænkte jeg ville hører om det var noget i kunne tænke jer at lave inden man går ud og bruger en formue på en træner :-). Tak for en vildt inspirerende blog, som jeg har så meget glæde af i hverdagen, som altid får en op af sofaen 🙂
    mvh. Cecilie

    • Fit For Livin 22. juli 2012 hos 16:38 #

      Tak for din kommentar 🙂 Det er ikke muligt for os at lave et træningsprogram for begyndere, da der ikke er/burde være forskel på programmerne for øvede eller begynder udover vægten. Faktisk vil jeg mene du sagten kan træne det samme program som mig, hvor du bare starter ud med lavere intensitet (mindre kg.). Det gode ved det program er, at der ingen svære øvelser er, så alle kan være med og det er overskueligt da det er delt op i to dage. Du finder programmet lige her https://fit4livin.wordpress.com/2012/03/24/mit-traeningsprogram/#comments. I kommentarfeltet er alle øvelser forklaret med link, så man ved hvad der er tale om 🙂

      Min kæreste har tidligere skrevet et rigtig godt indlæg om hvordan man sammensætter sit eget program, det kan være du kan finde lidt inspiration der hvis du vil sætte dit eget præg på det? https://fit4livin.wordpress.com/2012/05/16/dit-traeningsprogram/#comments

      Jeg vil ikke mene du skal bruge en formue på en personlig træner. Det er mere hvis man mangler motivationen det kan være super godt. Du kan nemlig sagtens stadigvæk bruge personalet i dit center til at vise en øvelse eller forklare dig hvordan maskinerne virker, ganske gratis 🙂

      • Cecilie 22. juli 2012 hos 23:51 #

        Super! Mange tak for hjælpen!! 🙂 🙂

      • Fit For Livin 23. juli 2012 hos 09:41 #

        Det var så lidt 🙂 Hvis du har flere spørgsmål eller er i tvivl om noget må du endelig vende tilbage.

Skriv et svar

