Interiør og indretning af bolig

19 jul

I disse dage er vi ved at få hængt de sidste ting op og tømt de sidste kasser, så vi snart endelig er på plads 🙂 Det føles skønt at se en ende på det hele, og endnu bedre er det at vi har fået malet og rengjort den anden lejlighed så det også er ude af verden.

Ligesom trænings- og motivationsbilleder gemmes i stor grad, er interiør og indretning også en af mine helt store passioner. Kan bruge timevis på at kigge blogs og nettet igennem, og derved se muligheder i mit eget hjem. Deler I min bolig passion?

Pictures: Blogs and unknown

12 kommentarer to “Interiør og indretning af bolig”

  1. mallibue 23. juli 2012 hos 19:01 #

    Uh ja, indretning er også en af de ting jeg er god til at få min tid til at gå med!

    Kunne I evt. (bare hvis der engang bliver tid til det) uploade nogle af de boligblogs I læser? Det ville være rigtig fedt.

    Og tillykke med at I snart er færdige! 😀

    Mallibue, http://mallibue.wordpress.com/

    • Fit For Livin 25. juli 2012 hos 08:10 #

      Ja det vil vi i hvertfald, når huset er helt færdigt og vi uploader billeder vil vi også meget gerne uploade vores yndlingsboligblogs 🙂

  2. Tina Brandstrup Hansen 23. juli 2012 hos 10:08 #

    Jeg har det, som dig! Næste hus skal vidst have udsigt til sådan et kontor før vi siger skriver under, ha ha! Jeg har lige købt disse stole: http://passionsforfashion.dk/?s=træbord. Passionforfashion er en fantastisk blog, som både omhandler mode, Interiør og indretning af bolig og meget andet. Hun gav mig den spontane ide, at sælge vores stole og købe disse – det er en kopi fra UK, men whatever – de er LÆKRE!

    • Fit For Livin 23. juli 2012 hos 17:41 #

      EJ hvor sjovt. Jeg følger både samme fantastiske blog og vi står også over for at skulle købe de præcis samme stole når vi har økonomisk overskud 🙂 Vi har ikke råd til de rigtige og kopierne er jo i god stand, så vi kan sagtens nøjes 🙂 Har I fået dem hjem og hvor lang tid ventede I på dem?

  3. anonym 22. juli 2012 hos 14:07 #

    Jeg er også helt vild med bolig indretning. Abonnere endda på to boligblade, desværre kender jeg ikke til nogle blogs som omhandler det. Kunne du måske anbefale nogle? og hvilke internet sider, køber du interiør fra? 🙂

  4. Charlie 20. juli 2012 hos 11:58 #

    Ja! Jeg elsker boligindretning – mange synes at flytninger er besværlige, men jeg glæder mig faktisk helt vildt til det – ikke fordi jeg ikke er glad for at bo der hvor vi bor nu, men fordi det er så skønt at starte helt forfra og indrette et nyt sted 🙂

    • Fit For Livin 22. juli 2012 hos 16:38 #

      Jeg synes også selve flytningen er besværlig, men derefter er det sjovt 🙂 Det er nemlig altid fedt at starte helt forfra og glæde sig til at komme hjem hver dag 🙂

  5. Alberte 19. juli 2012 hos 20:59 #

    Årh ja, vi deler helt sikkert noget der! Jeg er helt tosset med at indrette, og elskede at gøre det på mit værelse. Nu er jeg så flyttet sammen med min kæreste, og desværre er han møg stædig og insisterer på, at alle hans (undskyld jeg siger det skat) men ikke så pæne møbler skal være i lejligheden. Jeg vil indrette det, så lejligheden får en ”stil” – men håber dog på at jeg snart kan få smidt de grimme IKEA møbler ud, og få noget stil i lejligheden 😉 nogle som har nogle idéer til en umuglig kæreste, hvad angår indretning??

    • Fit For Livin 20. juli 2012 hos 09:32 #

      Det er en skøn passion. Jeg tænker du kun vise ham nogle af dine inspirationsbilleder og fortælle ham hvad du kun gøre med lejligheden 🙂 Så må han stole på du kan gøre det endnu bedre. Der er ikke noget værre end kærester der insisterer på at tage deres møbler med;) Heldigvis har jeg aldrig skulle deale med det, for det kunne godt drive mig lidt til vanvid.

  6. Tina Brandstrup Hansen 19. juli 2012 hos 20:26 #

    Hvor er det nogle fine billeder. Er personligt helt tosset med “kontor billedet”.

    • Fit For Livin 20. juli 2012 hos 09:31 #

      Ja jeg vil dø for sådan et kontor, vi har bare ikke lige pladsen til det desværre 🙂

Skriv et svar

