Back in the days

17 Jul

I dag er gået med at interviewe en masse søde piger (og dreng) til mit speciale. Det har været så hyggeligt og tiden er bare fløjet afsted. Jeg har virkelig fået indsigt i en masse ting jeg ikke selv vil have tænkt over, og er virkelig imponeret over hvor gode folk er til at fået trænet og leve sundt, mega motiverende for en gravid som mig der skal ordentlig igang igen i det nye år, haha 🙂

Med det sagt får I et sjældent bikini billede af mig fra sidste sommer. Jeg er godt nok overhovedet ikke i den bedste form jeg har været, men det er stadigvæk skønt at se tilbage på dengang natten var ung og alt tøj passede. Selvom jeg nu også elsker graviditetstiden (minus de mange daglige smerter)

8 kommentarer to “Back in the days”

  1. malene 18. juli 2012 hos 12:49 #

    skal vi ikke snart have lov at se den omtalte gravide mave? 🙂

    http://blackortwistet.blogspot.dk

    • Fit For Livin 19. juli 2012 hos 12:07 #

      Jo, det skal I 🙂 Skal dog lige have Rasmus til at tage billederne. Det fungerer ikke så godt med et spejl og iPhone selv 😉

  2. Maja 18. juli 2012 hos 06:56 #

    Er glad for at jeg kunne hjælpe!:)
    – Maja

    • Fit For Livin 18. juli 2012 hos 08:29 #

      Igen tusind tak for hjælpen, det er virkelig værdsat 🙂

  3. Pernille 18. juli 2012 hos 06:18 #

    Ja, det kunne være rigtig spændende at høre mere om dit speciale. Er selv ved at skrive mit – godt nok indenfor et HELT andet området =) Men held og lykke med det hvertfald…
    // http://www.bedreform.bloggersdelight.dk //

    • Fit For Livin 18. juli 2012 hos 08:32 #

      Jeg er faktisk positivt overrasket over processen. Det er klart stressende, frustrerende og hårdt til tider, men jeg synes også det er fedt at fordybe sig i sit eget univers så mange timer hvor ordnene flyder og det hele går op i en højere enhed 🙂 Hvad skriver du om? 🙂 Held og lykke til dig også.

  4. Anne 17. juli 2012 hos 22:18 #

    Ej hvor spændende med dit speciale! Kan du fortælle mere om det her på bloggen?? 🙂
    Knus

Skriv et svar

