Top 10 fitness facts

15 Jul

Det er jo så simpelt, men alligevel rart at blive mindet om. Jeg er sådan et menneske der skal have alt på skrift og planer klar før jeg kan motivere mig og gennemføre noget, og så er sådan et fitness fact scheme jo rart at have ved hånden:)

I starten af næste uge vil vi dele billeder af vores nye dejlige sted og en opskrift på hjemmelavet tortilla flats med fyld, så kig forbi.

10 kommentarer to “Top 10 fitness facts”

  1. healthmyway 18. juli 2012 hos 21:41 #

    Ej, et fedt “billede” – blev da helt i godt humør af det. Og ikke mindst meget motiveret af det; som du siger, så er det bare nogengange utrolig rart at blive mindet om, hvor meget godt man egentlig får ud af motion! 🙂

    • Fit For Livin 19. juli 2012 hos 12:07 #

      Blev også i rigtig godt humør 🙂 Jeg er glad for du kun bruge det til noget. Tror jeg skal have printet det ud, så jeg kan kigge på det hele tiden 🙂

  2. mallibue 16. juli 2012 hos 22:53 #

    Ej en fed én! Ja det er da godt nok nogle motiverende ting. Skønt, tak for den 🙂

    Mallibue, http://mallibue.wordpress.com/

    • Fit For Livin 17. juli 2012 hos 10:37 #

      Godt du kun bruge den, den minder en om alle de posititve aspekter ved at leve sundt 🙂

  3. Charlotte 16. juli 2012 hos 09:36 #

    Skøn illustration – og hvor er det vigtigt at huske at vægttab ikke må være det eneste formål med træning (så knækker man nemlig let halsen på det…), det er derimod en dejlig konsekvens af alle de andre gode ting man kan opnå ved at leve sundt 🙂

    • Fit For Livin 16. juli 2012 hos 20:20 #

      Du har helt ret, det synes jeg også 🙂 Vægttab er det mindst vigtige, det er blot en god sidegevinst. Spejlbilledet og bare det at have det godt med sig selv er det vigtigste 🙂

  4. Tina Brandstrup Hansen 16. juli 2012 hos 07:15 #

    Jubii glæder mig til bolig fif 😉
    Jeg har lavet en mappe på computeren, hvor jeg hele tiden samler gode ideer med billeder, tekst mv.. Den skal jeg helt sikkert bruge i vores nye Århus-hjem! Oh boy, I CAN’T WAIT!

    • Fit For Livin 16. juli 2012 hos 20:19 #

      Jeg har også en mappe liggende, den er lige så fyldt som min træningsmappe;) Kan aldrig få for meget. Årh det bliver fedt med jeres nye Århus hjem, tag endelig en masse billeder af processen 🙂 Det er så sjovt sådan at indrette et helt nyt sted.

      • Tina Brandstrup Hansen 17. juli 2012 hos 06:05 #

        Rigtig god ide med en trænings mappe. Det er en god måde at samle alle de gode fif og råd et sted, også har man ikke nogen undskyldning for ikke at gøre det rigtigt ;). Jeg kan godt forstå at du nyder at indrette – så skønt for jer.

      • Fit For Livin 17. juli 2012 hos 10:38 #

        Lige præcis 🙂 Ja indretning er skønt, det synes kæresten dog ikke ligeså meget, men er det ikke ofte sådan? 😉

Skriv et svar

