Fitness i bero!

12 jul

Ja det var det jeg gjorde i går aftes. Vi er jo flyttet og er ikke i nærheden af et center. Derudover er min krop ikke så glad for step fit, stram op eller bodyfit længere, så tænkte det var bedre at sætte det i bero og udnytte mulighederne herhjemme og i naturen. Derfor står den nu på yoga via Youtube, lange gåture, lange cykelture da mit arbejde ligger inde i centrum og svømning i weekenderne. Det må være tilstrækkeligt tænker jeg, selvom jeg aldrig havde troet jeg skulle sætte mit medlemsskab i bero. Det var faktisk lidt hårdt og sørgmodigt 😉

Jeg skal ud og købe 5 kg’s håndvægte til hjemmebrug i aften, så jeg kan få styrketrænet lidt herhjemme. Kan ligeså vende mig til tanken om at hjemmetræning bliver mere aktuelt for mig i den nærmeste fremtid. Så når jeg falder over nogle gode videoer til hjemmebrug skal jeg nok dele dem 🙂

14 kommentarer to “Fitness i bero!”

  1. Laura Nanna 14. juli 2012 hos 15:16 #

    Hej Danica!

    jeg synes jeg har læst noget om, at i er flyttet til Risskov, er det rigtigt? 🙂
    hvis det er det, har du så overvejet muligheden der hedder Fitness World Risskov, det er virkelig et hyggeligt lille center (jeg arbejder der selv) det kan være, at i bor tæt på?

    Jeg tager virkelig hatten af for dig, du går igennem rigtig meget, og synes du kæmper rigtig flot! har ingen idé om, hvordan det ville være, hvis jeg selv en dag ikke kunne træne som jeg ville, men synes du gør det fantastisk 🙂

    tanker fra et sted i Risskov!

    • Fit For Livin 15. juli 2012 hos 09:45 #

      Det er rigtigt. Vi er flyttet til Vejlby/Risskov, så jeg er stadigvæk et stykke fra den i Risskov. Jeg har dog hørt rigtig meget godt om centeret, så glæder mig helt vildt til jeg skal igang igen for så vil jeg træne dernede 🙂 Er der et godt udbud af hold egentligt? Og tusind tak for din kommentar og tanker. Ja det er lidt hårdt man ikke kan træne som man lyster, fx crossfit er udelukket, men så må man finde alternativer og næste år kan jeg gå igang igen 🙂

      • Laura Nanna 15. juli 2012 hos 20:18 #

        ja vi har et rimelig bredt udbud af hold, men det er jo selvfølgelig ikke som inde i byen, da vi ikke har helt så mange faste medlemmer.. her om sommeren er der virkelig også blevet skåret meget ned på holdende, men der er stadig gang i den! 🙂

      • Fit For Livin 16. juli 2012 hos 20:17 #

        Det lyder helt tilstrækkeligt for mig, glæder mig allerede til at starte dernede 🙂

    • Fit For Livin 14. juli 2012 hos 12:23 #

      Hvor er det sødt af dig, tak 🙂 Kendte den slet ikke, men den er jo vildt god 🙂

  2. tine1010 13. juli 2012 hos 11:05 #

    Jeg faldt for nylig over en fantastisk fitness blog, Blogilates.com, hvor der er den mest entusiastiske person jeg længe har set. Hun poster meget ofte gode træningsvideoer 🙂 er sikker på du vil elske dem!

    • Fit For Livin 14. juli 2012 hos 12:22 #

      Jeg elsker Blogilates.com, men havde faktisk lidt glemt den, så den skal jeg klart igang med igen. Tusind tak for en reminder 🙂

  3. Anne 12. juli 2012 hos 18:46 #

    Rigtig fedt at du finder alternativer og ikke bare giver op på træningen, som mange nok ville have en tendens til. Jeg træner også derhjemme, så hvis du følger min blog, vil du med tiden kunne se nogle af de øvelser, som jeg laver 🙂 Yoga er også super nice, det gør min bror meget i.
    Knus, og god aften!

    • Fit For Livin 13. juli 2012 hos 07:41 #

      Fedt med hjemmetræning 🙂 Og spædende med de øvelser du laver, det vil jeg tjekke ud.

  4. Lisbeth 12. juli 2012 hos 17:50 #

    Det er nemlig helt korrekt.. man skal lytte til sin gravide krop, den kan ikke holde til så meget som man måske håber og tror på 😉
    Del endelig ud af de videoer du finder, vi er mange der tager imod med kyshånd.

    • Fit For Livin 13. juli 2012 hos 07:40 #

      Ja det er nemlig det vigtigste 🙂 Og jeg lover at dele ud af de videoer jeg falder over som er gode til hjemmebrug 🙂

  5. malene 12. juli 2012 hos 17:49 #

    man er jo nød til at følge med situationen, men fedt du ikke slipper det helt for en stund og bare finder alternativer i stedet 🙂

    • Fit For Livin 13. juli 2012 hos 07:39 #

      Lige præcis 🙂 Ja alternativer skal der til, så jeg føler jeg laver lidt.

Skriv et svar

