We’ve made it!

11 Jul

I for seje! 800 followers på Bloglovin’ på blot 4,5 måneder havde jeg aldrig troet var muligt. Uden jer var det ikke sjovt.

Tak fordi I læser med og er så gode til at stille spørgsmål, give feedback og dele jeres erfaringer. Vi er selv blevet så meget klogere efter at have “mødt” jer!

Har I ikke lyst til at smide et link til jeres yndlings blog/jeres egen blog? Jeg “kender” de fleste af jer og tjekker altid jeres blog ud når I kommenterer, men hvis nu I ikke har delt den, er dette da et oplagt tidspunkt. Inspiration kan man aldrig få for meget af 🙂

39 kommentarer to “We’ve made it!”

  1. Stine 15. juli 2012 hos 16:55 #

    Det er virkelig også en lækker blog i har. Er sikker på I har langt flere læsere end dem som følger med via bloglovin, såsom mig…
    Jeg er udover glad for motion også ret glad for bolig indretning – og nu hvor I lige er flyttet kunne det måske være noget for Jer med denne blog http://www.bungalow5.dk..
    God søndag.

    • Fit For Livin 15. juli 2012 hos 17:08 #

      Tusind tak 🙂 Jeg elsker ligesom dig boligindretning og følger også Bungalow5’s blog. Det er virkelig inspirerende 🙂 Rigtig god søndag til dig.

  2. Katja Harling 15. juli 2012 hos 16:51 #

    Så fed blog I har! Læser jævnligt med, særligt jeres billeder og kostråd elsker jeg! Keep up the good work!

    Knus Katja
    http://katjaharling.wordpress.com/

    • Fit For Livin 15. juli 2012 hos 17:10 #

      Mange tak 🙂 Og så må du forresten godt stikke mig den camo jakke du har, nøj den er fed! Og super køn pige du er, håber du havde en god Berlin tur 🙂

      • Katja Harling 15. juli 2012 hos 17:24 #

        Købt for 4 euro på et marked dernede, så liiige til at overkomme! Mange tak skal du have, havde jeg bestemt! Held og lykke med graviditeten – glæder mig til at læse med på bloggen! 🙂

  3. vonlildal 15. juli 2012 hos 16:46 #

    Hvor ville jeg dog ønske at jeg havde hold mig opdateret mens jeg var på Roskilde festivalen 🙂

  4. mallibue 14. juli 2012 hos 17:10 #

    Hold da helt op, det var godt nok mange! Hvor er I seje! Jeg læser med flere gange om dagen og elsker elsker ELSKER jeres blog! Tak fordi I stadig blogger og er så gode til det 🙂

    Mallibue, http://mallibue.wordpress.com/

    • Fit For Livin 15. juli 2012 hos 09:46 #

      Mange tak, det er vi glade for 🙂 De pandekager du har delt på din blog ser for gode ud, dem tror jeg vi skal prøve senere, haps! 🙂

  5. healthmyway 12. juli 2012 hos 22:19 #

    Hvor er det fedt – tillykke! Og meget velfortjent – for I gør det virkelig godt her på bloggen!:) Jeg følger jer glædeligt dagligt, for det er virkelig en fantastisk og meget motiverende blog I har jer.
    Jeg selv har lige startet en blog, og I skal være mere en velkomne til at kigge forbi min blog, selvom den kun er i en spæd start.
    http://www.healthmyway.wordpress.com

    • Fit For Livin 13. juli 2012 hos 07:47 #

      Fedt du har lyst til at følge med 🙂 Og skønt med endnu en blog der har fokus på sund kost og velvære, det kan man aldrig få for meget af. Jeg håber du når dit “løbe” mål 🙂

  6. Sofie Amalie 12. juli 2012 hos 21:02 #

    Tillykke. I er mere end velkommen her: http://www.ninetyonepress.blogspot.dk/

    – Sofie Amalie.

    • Fit For Livin 13. juli 2012 hos 07:45 #

      Tak 🙂 Og fin blog, du har en rigtig fed stil 🙂

  7. Walkinrunout 12. juli 2012 hos 18:50 #

    Stort tillykke – det er jo et tydeligt tegn på, at i gør det super godt 🙂
    Jeg kigger altid forbi og i må da gerne kigge ‘ind’ hos mig på: http://www.walkinrunout.dk 🙂
    Pøj pøj med jeres nye sted …. og alt det andet 😉
    Knus Lise

    • Fit For Livin 13. juli 2012 hos 07:44 #

      Tusind tak 🙂 Og jeg tjekker ofte din blog, elsker kombinationen af motion, mode, skønhed og livsstil. Det gør den dejlig personlig 🙂

  8. tine1010 12. juli 2012 hos 10:28 #

    Hvor er det bare sejt at I er nået så langt SÅ hurtigt! 🙂

    Men jeg er en flittig én til at kommentere på jeres skønne blog, så tror I har været forbi min før 😉

    http://liseogtine.wordpress.com/

    • Fit For Livin 12. juli 2012 hos 10:48 #

      Du er nemlig rigtig god og sød til at kommentere 🙂 Ja jeres blog følger jeg, især jeres fine neglelak guide var skøn og brugbar. Elsker sådanne kreative indlæg 🙂

  9. Anne 12. juli 2012 hos 09:37 #

    Wow, hold da op, hvor er det vildt som jeres blog er vokset! Det er jer velfortjent. Jeg kommenterede før, så I har vist set min blog, men I får den lige igen, nu I selv spørger, ha ha. Jeg skriver jo også om træning og sundhed. http://smilanne.blogspot.com 😀
    Knus, og god dag til jer!

    • Fit For Livin 12. juli 2012 hos 10:47 #

      Ja det er gået hurtigt 🙂 Ja var inde på din blog sidst og den er rigtig fin, det er skønt der er flere der har taget fat i sundhed og motion 🙂

  10. mellosobsessions 12. juli 2012 hos 08:59 #

    Hvor er det sejt gået, tillykke 🙂

    I må da meget gerne kigge forbi min blog 🙂 Den handler dog ikke så forfærdelig meget om træning 😉

    http://www.mellosobsessions.dk

    • Fit For Livin 12. juli 2012 hos 10:46 #

      Det er ligemeget den ikke handler om træning, jeg læser ligeså meget modeblogs, madblogs, interiørblogs osv. 🙂 Og du har en rigtig lækker blog og god stil. Rigtig god tur til the US 🙂

  11. Nanna 11. juli 2012 hos 22:53 #

    Tusinde gange tillykke med det!! Det er virkelig stort, håber I får fejret det, jeg har fejret på jeres vegne med en god omgang tun frikadeller i dag 😉 Jeres opskrift og det hele, det var første gang jeg prøvede dem, og hold da op de er lækre!

    • Fit For Livin 12. juli 2012 hos 10:41 #

      Mange tak. De er nemlig så gode, vi har også et afhængighedsforhold til dem 🙂 Og tillykke med huen til dig, det er en skøn følelse! Og så kender jeg godt det med manglende inspiration. Så tag dig endelig al den tid du vil, og blog så når lysten og inspirationen er tilbage 🙂

  12. Helene 11. juli 2012 hos 20:08 #

    Tillykke med det – som det allerede er nævnt, så fortjener I det, og blogs som denne har helt klart været efterspurgt!
    Billedet du har valgt har jeg faktisk også selv sat som coverbillede på facebook fordi det taler til mig på så mange måder. Det kan både bruges som skole, arbejde, motion, kost og andre personlige mål. Det giver den fedeste følelse at kunne sige “I made it!” 😀

    • Fit For Livin 12. juli 2012 hos 10:36 #

      Tak, er glad for I er glade på vores vegne 🙂 Det er så skønt et billede, du har nemlig helt ret, det kan bruges i alle sammenhænge! Og jeg elsker også den følelse, selvom det blot er små personlige mål, så er det noget der bare booster ens selvværd og livskvalitet 🙂

  13. Lou lou 11. juli 2012 hos 19:28 #

    Fantastisk så mange følgere I har fået på så kort tid! I afdækker også et super spændende område, der jo ikke er overflod af i blogverdenen – skønt! 🙂 Fortsæt endelig med jeres fantastiske forehavende. Jeg følger bestemt 😀

    Kh Loulou fra http://tankestrejfblog.blogspot.dk/

    • Fit For Livin 12. juli 2012 hos 10:32 #

      Ja vi synes også det er fantastisk at folk har lyst til at blive hængende 🙂 Og din blog er super lækker, og så er du jo gravid også, skøn inspiration både i henhold til det men også din dejlige boligindlæg 🙂 Og hvor bærer du det egentligt flot, håber jeg ser lige sådan ud når jeg er højgravid 🙂

  14. helsematilde 11. juli 2012 hos 19:08 #

    Hej Danica, tillykke med det – rigtig fedt for jer 🙂
    du kender jo min blog (helsematilde.wordpress.com)
    hvordan får du blogloving frem på blog forsiden? jeg kan ikke hitte ud af det 🙂

    • Fit For Livin 12. juli 2012 hos 10:29 #

      Den kender jeg i hvertfald 🙂 Uhh det kan jeg ikke huske, havde også problemer i sin tid. Det er noget med at man laver et indlæg med et link til bloglovin hvorefter den kommer på. Prøv at tjek Bloglovin’ questions, da jeg mener det var derinde jeg fandt det 🙂

      • helsematilde 12. juli 2012 hos 17:53 #

        Tusind tak, fandt ud af det 🙂 meget besværligt! 🙂
        Skriver lige mail til dig ang. interview..
        God aften!

      • Fit For Livin 13. juli 2012 hos 07:41 #

        Haha, ja meget besværgeligt 🙂 Super, glæder mig til du vender tilbage pr. mail. God fredag til dig 🙂

  15. Ida Storm 11. juli 2012 hos 17:54 #

    Jeres blog er så fin, og inspirere mig hver dag 🙂 I gør hele det her sundheds-ræs så meget nemmere for mig, og en masse andre!
    Min blog er http://www.idasfh.dk
    Jeg blogger dog primært om mode og stil 🙂

    • Fit For Livin 12. juli 2012 hos 10:24 #

      Mange tak 🙂 Jeg elsker modeblogs, så det er super! Og rigtig fin blog, kan godt lide stemningen man får via dine billeder og stil 🙂

  16. malene 11. juli 2012 hos 17:06 #

    jeres blog er god inspiration og motivation for at blive ved at holde sig i gang ! 🙂

    http://blackortwistet.blogspot.dk/

    • Fit For Livin 11. juli 2012 hos 17:12 #

      Tak 🙂 Og rigtig fin blog du har med lækre billeder. Faktisk tror jeg vi deler nogenlunde samme stil på mange områder 🙂

  17. Sara 11. juli 2012 hos 16:54 #

    Tillykke. Rigtig flot resultat på så kort tid. Men I fortjener det også, for at have oprettet en blog som mange har manglet længe!

    • Fit For Livin 11. juli 2012 hos 17:10 #

      Tak Sara 🙂 Ja der var ikke så mange blogs som vores på det tidspunkt, men det er ved at komme, så det er klart noget folk må have manglet 🙂 Det gjorde jeg i hvert fald selv.

  18. FreestyleFood 11. juli 2012 hos 16:31 #

    Jeg kan godt forstå at i har fået så mange, fordi i har virkelig bare den bedste blog som jeg klikker ind på dagligt.
    Selvom jeg tit poster kager på min blog, går jeg ret meget op i sund mad og yoga. Jeg er også lige startet på at løbe, så føler mig total inspireret af jeres blog med flotte billeder! Keep it up!

    Jeg tænkte på om der fx. Kunne komme et indlæg med hvad for nogle tanker om motion og sundhed man kunne gøre sig før man tænker sig at blive gravid? 🙂

    • Fit For Livin 11. juli 2012 hos 17:09 #

      Hvor er du sød, tak 🙂 Og rigtig fin blog du har dig, alt det lækre mad, nam! Og så har du været i Rom og spist kager, elsker deres kager især cannoli 🙂

      Og super ide til indlæg, nu planlagde vi det ikke som sådan, men det gør mange og så er det en rigtig god pointe du har fat i.

Skriv et svar

