Nem kalorieudregner

7 Jul

I dag flytter vi, og internettet i det nye hus kommer først på mandag, så der bliver lige lidt stille indtil vi er på plads.

Kan I have en skøn weekend 🙂

13 kommentarer to “Nem kalorieudregner”

  1. Stefan Høegh-Neumann 14. juli 2012 hos 13:18 #

    Genial måde at udregne calorier på 🙂

    • Fit For Livin 15. juli 2012 hos 09:42 #

      Ja det synes vi også 🙂 Utroligt simpelt

  2. Anne 10. juli 2012 hos 10:46 #

    Smaaaart!! 🙂 Tak for tippet.
    Jeg blogger, som jer, også om træning og sundhed. Dog er jeg en del yngre men budskabet må jo være det samme 😉 Held og lykke med graviditeten.
    Knus, og god dag.

    • Fit For Livin 11. juli 2012 hos 11:29 #

      Det var så lidt 🙂 Og nej budskabet er det samme ligegyldigt hvad, og fin blog 🙂

  3. Dorthe L 9. juli 2012 hos 20:54 #

    Jeg er ny tilhænger af jeres blog! Og hvor er den skøn:) Har allerede noteret mig en masse af jeres opskrifter.. Vil især gå efter den skønne morgenmad:) glæder jeg mig til at prøve! Ville have hentet programmet som du bruger ovenfor, men kan jeg ikke – den siger, at den ikke kan findes.. Bruger dette link: http://bestrong.dk/shop/products-page/hk-kostprogram/hk-krop-kost-tilrettelagge-din-diat/ (som du har givet tidligere)
    er der mulighed for, at du har et andet link eller at du måske kan sende programmet til min e-mail? 🙂 Håber du/i kan hjælpe!

    • Fit For Livin 11. juli 2012 hos 11:29 #

      Velkommen til, er glad for du kan lide den 🙂 Jeg følger lige op på det med linket, kan være de har flyttet det siden sidst? Og så vender jeg tilbage med et der virker hvis altså programmet stadigvæk er tilgængeligt. Håber det er okay jeg sætter det herind? 🙂 Så kan andre også få glæde af det.

      • Dorthe L 11. juli 2012 hos 13:38 #

        Det er en super god side 🙂
        Du skal ha’ tusind tak! 🙂 Jeg venter spændt..! Og selvfølgelig er det i orden, at du smider det ind til alles glæde! Rigtig sødt af dig!!

      • Fit For Livin 11. juli 2012 hos 15:45 #

        Jeg kan simpelthen ikke finde det efter de har lavet deres side om, men jeg giver ikke op:) Sætter kæresten til det lige om lidt, det var nemlig også ham der fandt det sidst. Det må simpelthen være derinde et sted 🙂 Jeg vender tilbage senere.

      • Fit For Livin 11. juli 2012 hos 15:59 #

        Det eksisterer vidst ikke på siden mere, men fandt et link på en anden side til det samme program 🙂 http://www.letvaegttab.dk/kostplaner/download-krop-kost-hk/

        Husk at “enable this content” i Excel for at få lov til at taste fødevarer ind. Se evt. tidligere kommentar og svar, da andre vidst har haft problemer med det 🙂 Håber du kan bruge det.

      • Dorthe L 11. juli 2012 hos 18:42 #

        Tusind tusind tak 🙂 Jeg er i gang med at hente den med det samme. Jeg prøver at få det til at virke 🙂 Tak!!!

      • Fit For Livin 12. juli 2012 hos 10:25 #

        Jeg håber det virker 🙂 Det gør det i hvert fald her. Husk du selv kan tilføje madvarer hvis de ikke allerede er på listen.

  4. Sheila Nielsen 9. juli 2012 hos 14:31 #

    Den er genial! Skyndte mig at gemme den. Tak for det 🙂

    • Fit For Livin 11. juli 2012 hos 11:27 #

      Fedt du kun bruge den 🙂

Skriv et svar

