Relax yourself with these yoga videos!

6 jul

Et lille udsnit af nogle af de yogavideoer jeg anvender herhjemme. Der er både korte og længere videoer, og de er derved overskuelige. Jeg føler jeg får meget ud af dem. Min krop bliver i hvertfald strukket ud og jeg opnår øget velvære.

Jeg har valgt at dele nogle af mine yndlings videoer til enhver situation, så hvis du er begynder, øvet eller gravid er der en video egnet for netop dig. Hvad bedre end at gøre noget godt for din krop på sådan en grå regnvejrsdag?

Relax and enjoy!

 

5 kommentarer to “Relax yourself with these yoga videos!”

  1. Charlotte 7. juli 2012 hos 09:40 #

    Super – tak for videoer, jeg vil prøve en af dem senere og se om jeg få strukket de ømme løbe-muskler lidt ud 🙂

    • Fit For Livin 7. juli 2012 hos 09:44 #

      Fedt du kan bruge dem til noget, håber de kan hjælpe lidt på dine ømme muskler 🙂

  2. Christine Bonde 6. juli 2012 hos 18:43 #

    Jeg elsker yoga! Eller, det vil sige jeg har faktisk aldrig prøvet det, men derimod Bodyflow som kombinerer yoga, thai chi og pilates. Jeg ville egentlig bare høre, om du har prøvet bikram yoga eller hot yoga, og om du ved om det findes i Aarhus? 🙂

    • Fit For Livin 7. juli 2012 hos 09:37 #

      Også mig 🙂 Lyder ellers godt det bodyflow, det må næsten være fitness dk der har det hold? Jeg har kun prøvet yoga hold i Fitness World, og det kan jo ikke være ligeså godt som de steder hvor de kun udøver yoga. Jeg har prøvet Astanga og så kan jeg ikke huske hvad hun kaldte det på de almindelige yoga hold 🙂 Hot yoga gad jeg godt prøve, det skulle være så godt. Overvejer også noget graviditetsyoga i DGI huset.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Do yoga! « Fit For Livin - 28. december 2012

    […] anvender Youtube videoer (se mine tidligere anbefalinger lige her) eller laver det ud fra inspirationsbilleder som nedenstående. Jeg bruger også nogle gange en […]

Skriv et svar

