Learn to say no?

1 Jul

Ja, sådan en dag har vi ikke haft! Vi skulle op kl. 07.00 for at få nøglen til vores nye sted og tingene var bare ikke i orden, så vi skal ligge så meget mere arbejde i det end vi troede, øv. Det er virkelig hårdt med arbejde, specialestress og en graviditet siden af, og jeg kan føle at jeg overanstregner mig både fysisk og psykisk og det skal jeg jo ikke. De næste to uger bliver ikke bedre, og det er lige til at tude over! 😦 Vi endte derfor på Mac D i aften fordi vi havde så ondt af os selv, og det er jo aldrig det rigtige, men nogle gange er det det eneste man føler man har brug for. Kender I ikke det?

Glæder mig til vi er på plads og verden igen smiler til os. Og så håber jeg at Ikea er samarbejdsvillige i morgen og vil lade os bytte vores nyindkøbte skab ud med et mindre, fordi vi mangler 5 cm. for at det kan være der. Dobbeltøv og rent tidsspild så travlt som vi har!

10 kommentarer to “Learn to say no?”

  1. Sofie 3. juli 2012 hos 21:58 #

    Fedt, så er jeg ikke den eneste, der kan ende hos Mac D eller kebabmanden .. Som jeg gjorde i dag efter 2 timers hårdt arbejde i fitness.

    • Fit For Livin 4. juli 2012 hos 06:52 #

      Det kan jeg love dig for du ikke er 😉 Nogle gange er det bare det eneste rigtige!

  2. Dina 2. juli 2012 hos 21:28 #

    Øv hvor træls! Så må vi håbe der kommer en god uge, selvom der er mange ting der skal ordnes 🙂

    • Fit For Livin 3. juli 2012 hos 10:31 #

      Ja lige præcis, man må bare være positiv og tænke fremad 🙂

  3. Anna 1. juli 2012 hos 22:34 #

    Bare rolig, IKEA har ubegrænset returret på varer, så længe de er ubeskadigede, ubrugte og i original emballage.

    • Fit For Livin 2. juli 2012 hos 08:03 #

      Det er jeg også glad for at høre, det er mere bare bøvlet med at returnere og så ind igen og sammensætte et nyt skab og tilføje det til levering. Det er tidsmæssigt vi er lidt presset, da vi også har et lejemål der skal afleveres nyistandsat:)

  4. LilleKrille 1. juli 2012 hos 21:41 #

    Ej, hvor træls! I må skaffe hjælp fra familie, venner eller bekendte, så det kan gå lidt hurtigere.

    Tillykke med det nye sted. Håber, I har haft en god søndag trods alt.

    • Fit For Livin 2. juli 2012 hos 08:01 #

      Det skal nok gå, mange tak 🙂 Ja, for hver dag der går er vi tættere på målet, så om 2 uger burde alt være godt igen 🙂

  5. Maia 1. juli 2012 hos 21:19 #

    Årh, det lyder slet, slet ikke rart! /:
    Jeg håber at IKEA gider at bytte det, og at det bliver bedre! 🙂
    Ha en dejlig søndag 🙂

    • Fit For Livin 1. juli 2012 hos 21:22 #

      Nej 😦 Men det kan jo ikke gå som smurt hele tiden, så vi må bare lige igennem de her hårde og dummer uger. Tusind tak og rigtig god søndag til dig 🙂

Skriv et svar

