Undgå cellulite

24 Jun

8 kommentarer to “Undgå cellulite”

  1. Anneli 1. juli 2012 hos 20:51 #

    Cellulite cremer virker ikke bedre end fx almindelig Nivea creme. Det der gør forskellen er den massage, og dermed øgede blodcirkulation, du får ved at du smørjer det ramte område. Ofte går folk fra at slet ikke smørje, til at gøre det 2 gange om ugen som du skriver. Motion, sund kost og massage er den bedste måde at mindske synet af celluliter. Når du først har dem, kan du aldrig fjerne dem. Celluliter er enlig fedtceller der ‘popper’ ud gennem et bindevæv der er ødelagt. Og det bindevæv bliver ikke opbygget igen.

    Så spar penge på dyre cremer 🙂

    • Fit For Livin 1. juli 2012 hos 20:57 #

      Det ved jeg ikke noget om, jeg ved bare at Weleda olien gør en kæmpe forskel for mig, dog i sammenhæng med en sund kost og motion. Den udglatter og giver de resultater som kost og motion ikke giver. Uden kost og motion oplever man dog ingen resultater som sådan, men det tror jeg også de fleste er opmærksomme på 🙂 Det vil i hvert fald være mindre klogt at sætte alt sin lid til cremer udelukkender og tro det forsvinder.

  2. Anabell 25. juni 2012 hos 19:47 #

    Hej 🙂
    Er helt enig med Christine! Massage på de pågældende “trouble areas” er rigtig effektivt i kampen mod cellulite! Man kan også få sådan nogle cellulite-sugekopper. De har vist sig at være ret effektive for mig. !0 min på hvert ben 2 gange dagligt har forbedret det meget i løbet af nogle uger 🙂 Cellutecremer er heller ikke at kimse af. Anjos anti cellulite, gør huden ret ensartet og glat, så den kan jeg også varmt anbefale 🙂
    Kh Anabell 🙂

    • Fit For Livin 26. juni 2012 hos 11:41 #

      Det skal jeg altså afprøve, det lyder rigtig effektivt 🙂 Jeg har også gode erfaringer med cellulite cremer/olier.

      • Cecilie 1. juli 2012 hos 12:35 #

        kan du anbefale en creme, som du synes har hjulpet? 🙂
        kh Cecilie

      • Fit For Livin 1. juli 2012 hos 14:52 #

        Ja, Weleda Birch Cellulite Oil. Den er såååå god. Hvis man bruger den to gange dagligt, kan man hurtigt se resultater 🙂 Den kan købes i Matas.

  3. Christine Bonde 25. juni 2012 hos 18:31 #

    Man kan også afslutte ens brusebad med at skylle sine “trouble areas” med iskoldt vand så man øger blodcirkulationen – eller massere med de der orange, hårde massagebolde 🙂

    • Fit For Livin 25. juni 2012 hos 19:08 #

      Super godt tip! 🙂 Selvom det med iskoldt vand lyder ligelovligt ja…koldt 😉

Skriv et svar

