Husk spørgerunden

24 jun

Vi afslutter spørgerunden i morgen, så hvis I ligger inde med spørgsmål, ris eller ros så kom endelig med det 🙂

Og så vil jeg gerne lige sige tak til alle de søde læsere der vil hjælpe mig med mit speciale, både jer der har svaret i kommentarfeltet og skrevet en mail. Det er virkelig værdsat. Hvis i nogensinde mangler deltagere til interviews eller spørgeskemaer, så siger I bare til. Jeg har faktisk allerede 10 respondenter, men jeg mangler stadigvæk en person der træner i Fitness dk lige nu og som vil deltage. Det er åbenbart ikke der flest træner 😉 Hvis det har interesse kan I kontakte mig på fitforlivin@gmail.com.

Edit: Så har jeg tilstrækkeligt med deltagere, tak for hjælpen 🙂

I må have en skøn søndag selvom det er lidt gråt og trist.

5 kommentarer to “Husk spørgerunden”

  1. Elida 8. juli 2012 hos 18:36 #

    Hej 😉
    Jeg træner i Fitness DK.

  2. Maria 24. juni 2012 hos 18:53 #

    Hvor kan man spørge jer? og hvad skal det sådan handle om?

    • Fit For Livin 24. juni 2012 hos 18:55 #

      Hej Maria. Du klikker på linket i indlægget (det vi har markeret blåt “spørgerunden”) og så kan du spørge om/kommentere på lige hvad du vil 🙂

  3. Katrine H. 24. juni 2012 hos 18:35 #

    Jeg træner i Fitnessdk, har gjort det i 5-6 år og er i gang med at uddanne mig til Corebarinstruktør nu (som kun findes på Fdk Falkoner) – hvis du kan bruge det til noget? 🙂

    • Fit For Livin 24. juni 2012 hos 18:40 #

      Perfekt! Det kan jeg i hvert fald, sender dig lige en mail 🙂

Skriv et svar

