Be inspired on a saturday #16

23 jun

Tusind tak for alle jeres svar til indlægget igår angående Fitness dk vs. Fitness World, og hvor er det fedt I kan lide min specialeide. Det er faktisk en kæmpe hjælp for mig i henhold til min afhandling da jeg får en masse indsigt jeg ellers ikke vil have fået, og så er I bare så gode til at beskrive jeres holdninger og opfattelser af de forskellige centre.

Om en måneds tid var det min plan at interviewe nogle forskellige personer (ca. 5 stykker i alt) i ca. 15/20 min. angående deres træningsrutine, præferencer, opfattelse af den danske fitnessbranche m.m. Jeg havde egentlig ikke tænkt at bruge nogle fra bloggen, men efter jeg læste jeres svar igår var jeg ikke i tvivl om at I er de rette at spørge ad. i har jo hver især indsigt, forståelse for og specifikke præferencer til jeres træning, og det er guld værd for mit speciale. Så hvis nogen kunne være interesseret I at blive featuret i mit speciale med jeres guldkorn, må i meget gerne kontakte mig på fitforlivin@gmail.com. Jeg takker selvfølgelig for jeres hjælp med en god gave hvis vi tager interviewet face to face, og det vil maks. tage en 20 min. Alternativt hvis I ikke har tid, kan jeg ringe til jer eller sende nogle spørgsmål på jeres mail. Hvis I har en blog skal den nok nævnes som tak for jeres store hjælp via mail, tlf eller personligt møde 🙂

Bare lige for at ridse op hvad jeg søger:

– Kvinder/mænd i alle aldre der træner i Fitness World og måske har trænet andre steder før

– Kvinder/mænd i alle aldre der træner i Fitness dk og måske har trænet andre steder før

– Kvinder/mænd i alle aldre der har valgt at træne i et mindre center (kan også være Crossfit eller Loop centre)

– Kvinder/mænd i alle aldre der træner i idrætsforeninger (fx gymnastik, svømning m.m.)

– Kvinder/mænd i alle aldre der ikke træner i noget center/forening, men derimod bruger naturen og hjemmet til at træne i

Nå, nok om det. Nu får I lige ugens inspirationsbilleder 🙂 Og rigtig god Sankt Hans til jer alle. Vi holder en udflytterfest i aften for vores venner, så det skal nok blive sjovt.

2 kommentarer to “Be inspired on a saturday #16”

  1. Sabina 24. juni 2012 hos 15:44 #

    Hahaha jeg elsker den forbrændte pizza! Får virkelig en til at overveje om 20 min pizzaspisning er en gymtur værd! :o) Der er meget crosstrainer i sådan en “lille” en, og så er turen til gym samtidig “spildt”.

    • Fit For Livin 24. juni 2012 hos 20:26 #

      Også mig, grinte virkelig af det billede, det giver jo pludselig så meget mening hvor dumt det er at nyde noget så kortvarigt når man skal arbejde så hårdt for at smide det igen 🙂

Skriv et svar

