Just do it!

19 jun

Dagen er igen gået med speciale, et besøg hos jordemoderen (mit første) og madklub med mine skønne veninder. Jeg tænker at jeg vil dele min træningsplan med jer for resten af ugen, så forpligter det lidt mere 🙂 Skal nok give updates løbende om jeg overholder det (det skal jeg).

Jeg blev forresten vejet i dag af min jordemoder, og vægten sagde at jeg havde taget 3,4 kg. på og jeg er næsten halvvejs. Det er egentligt okay taget betragtning af jeg ikke har lidt af kvalme de første 3 måneder. Min egen vægt sagde dog lidt mere, men vælger at stole på lægens og jordemoderens, ik 😉

Onsdag: 1 times bodyfit + cardio på crosstrainer i en halv time

Torsdag: 1 times stepfit

Fredag: 1 times flowyoga + styrketræning + en halv time på crosstrainer

Lørdag: 1 times stepfit

I can do this!

7 kommentarer to “Just do it!”

  1. christinetomunich 20. juni 2012 hos 12:58 #

    Jeg glæder mig SÅ meget til at ramme FW og stepfit igen – ynglingsworkout of all time!

    • Fit For Livin 20. juni 2012 hos 15:04 #

      Også mig, og det sker allerede i morgen! 🙂 Det er så godt et hold!

  2. Johanne 19. juni 2012 hos 20:24 #

    Hej
    Efter at have læst dette indlæg faldt jeg over et link, Muffin-top less har smidt på facebook: http://www.bodybuilding.com/fun/baby-bumps-and-barbells-how-to-stay-fit-when-pregnant.html?mcid=facetraining
    Ved ikke om du følger hendes blog og måske allerede har læst artiklen, men jeg tænkte, at den kunne være noget for dig. 🙂

    • Fit For Livin 20. juni 2012 hos 15:04 #

      Neeeej hvor fedt, det havde jeg ikke set 🙂 Det er lige noget for mig!

  3. Charlotte 19. juni 2012 hos 19:49 #

    Selvfølgelig kan du det!
    Jeg har motionsboksning onsdag og fredag inden jeg skal på en uges konference i Montreal – det bliver skønt, men ikke nemt at få presset lidt træning ind i programmet derovre…

    • Fit For Livin 20. juni 2012 hos 15:03 #

      Fedt med opbakning 🙂 Og du er da mega sej du kommer afsted inden din konference. Kan godt forstå det kan være svært på arbejdstur, har du adgang til fitness derovre?

      • Charlotte 21. juni 2012 hos 08:21 #

        Nej, desværre ikke – men jeg må tage løbeskoene med 🙂

Skriv et svar

