Monday pics

18 jun

Hvor er I gode til at spørge, både i kommentarfeltet og pr. e-mail. Bliv endelig ved 🙂 Tænker vi lader den køre ugen ud og så laver et samlet indlæg i starten af næste uge med svar på alle jeres spørgsmål.

Mandagen står i specialets tegn og senere en cafetur med en veninde. Det bliver desværre ikke til nogen motion i dag for mit vedkommende. Er I gode i dag? I såfald sender I så ikke lige noget inspiration og karma i min retning? Jeg har brug for et skub, da jeg for tiden kun får motioneret 2 gange om ugen og det er ikke helt godt nok.

I får lige en gang billedespam af os fra 2007 til nu, som en smagsprøve på 2 af spørgsmålene og de mange år vi har haft sammen som par.

7 kommentarer to “Monday pics”

  1. Cecilie Hvolbæk 18. juni 2012 hos 19:20 #

    Vil rigtig gerne hører lidt mere om din graviditet! 🙂 og også hvordan du gør med hensyn til træning og kost mens du er gravid 🙂

  2. Svandís 18. juni 2012 hos 13:09 #

    Sikke en sød kjole du har på billede nr.2. 🙂

    Hvor købte du den? Jeg har ledt over alt og kan ikke finde sådan en kjole..

    -Svandís
    http://www.svandis.dk

    • Fit For Livin 19. juni 2012 hos 15:18 #

      Tusind tak 🙂 Jeg købte den i sin tid på Asos som nytårskjole, men har den faktisk ikke længere, så kan ikke huske mærket. Solgte den nemlig. Men har set ligende på Nelly 🙂 Prøv at søg på glitterkjole eller pailetter. Den findes i et hav af modeller og farver 🙂

  3. Maia 18. juni 2012 hos 11:32 #

    Jeg går på en efterskole, og kan desværre kun træne i weekenden. Og derfor må jeg give den max gas, når det kun er 2 gange om ugen jeg kan træne 🙂 – Så igår ramte jeg en rekord i at brænde kalorier. – Jeg forbrændte 700 kcl! Og det kan SÅ meget mærkes!
    – Det kunne evt være fedt hvis I havde et billed med strække ud øvelser (Har ledt på Tumblr).

    Ang. med din træning, så prøv at booke en masse yoga hold. Det skulle være godt for barnet(tror jeg), og for dig selv. Og i mens du er dernede, kan du måske træne lidt på maskinerne 😀

    – Men du og Rasmus må have en god dag! 🙂

    • Fit For Livin 18. juni 2012 hos 11:55 #

      Det er godt gået med træningen i weekenden når det er det eneste tidspunkt du kan 🙂 Og flot med den nye rekord! Jeg skal nok prøve at kigge efter stræk ud øvelser billeder, men ellers er jeg sikker på Youtube kan være behjælpelig med gode øvelser 🙂

      Jeg har været på yoga, og det er super godt, men jeg har generelt bare haft en dårlig sidste uge grundet træthed og arbejde, men jeg må bare sørge for denne uge bliver bedre 🙂

  4. amiarting 18. juni 2012 hos 10:42 #

    fedt med billeder af jer – mere af det til bloggen (:

    http://www.amiarting.wordpress.com
    http://www.behance.net/annemettefoged

    • Fit For Livin 18. juni 2012 hos 11:53 #

      Det er taget til efterretning 🙂

Skriv et svar

