Ask us!

17 jun

Vi har aldrig holdt en spørgerunde før, nok fordi vi ikke synes der kan være så meget at spørge os om, men vi får rigtige mange e-mails og kommentarer, og så vil det være oplagt at samle det et sted. Så hvis I ligger inde med noget, så spørg endelig løs enten her eller på vores mail. Ingen spørgsmål er dumme 🙂

Ris, ros eller tips til hvad I vil se mere af er også velkomment. Vi kan altid bruge ny inspiration. Selve indlægsmængden vil dog ikke ændre sig grundet omstændighederne, og fordi vi har travlt med arbejde, speciale og flytning. Vi gør dog alt for at kunne blogge hver eneste dag og leve op til jeres forventninger 🙂

// If you have any questions regarding our blog or us in person please feel free to ask here or by writing an e-mail.

12 kommentarer to “Ask us!”

  1. Camilla 20. juni 2012 hos 21:41 #

    Hej 🙂
    Jeg tænkte på, om i hører musik når i træner? I så fald hvilket musik? Jeg synes nemlig selv at det er motiverende med musik, der er meget flow i, men har svært ved at finde nogle gode numre… Har i nogle bud på dette område?

    ellers: fantastisk blog! Følger jer hver dag 🙂

  2. Kamilla 19. juni 2012 hos 10:10 #

    Først, mange gange tillykke med at I skal være forældre 🙂
    Jeg vil gerne hører jer om; var den lille ny planlagt, eller var det en kærkommen ups’er? 🙂

  3. Nanna 18. juni 2012 hos 08:47 #

    Hej 😀 jeg er en pige der er igang med tabe mig, jeg har allerede tabt mig 5 kilo og vil gerne af med 5 mere. Jeg træner et par gange om ugen og har længe overvejet at drikke noget proteinpulver eller spise en bar efter styrketræning. Vil gerne have en krop der er mere tonet, men har hørt at der er mange kalorier i proteinpulver og at det ikke er smart at indtage hvis man vil tabe sig? Ved i noget om det, og hvad gør i selv?

  4. Frederikke 17. juni 2012 hos 16:57 #

    Hvordan måler man sin fedtprocent? Kan man gøre det uden hjælp fra professionelle i et center el.lign? Og hvad skal den ligge omkring for en sund kvinde midt i tyverne?

  5. Frederikke 17. juni 2012 hos 16:54 #

    Hvordan finder man ud af hvad ens fedtprocent er? Kan man gøre det uden hjælp af professionelle? Og hvad skal den gerne ligge omkring for en sund, kvinde midt i tyverne?

  6. C 17. juni 2012 hos 16:43 #

    Heey 😉 – Jeg har smidt en besked på jeres facebook .

    • Fit For Livin 17. juni 2012 hos 16:46 #

      Undskyld vi ikke har svaret, men vi har slet ikke set den. Troede der poppede sådan en note op hvis nogen henvendte sig 🙂 Det må du undskylde, vi svarer med det samme.

  7. Pauline 17. juni 2012 hos 16:04 #

    Jeg har et spørgsmål, som sikkert er meget omdiskuteret. Hvis man vil tabe sig, og få lange smidige og stærke muskler, hvor mange gentagelser skal man så lave af hver øvelse? og hvor meget vægt ca? Er en pige på 21 år, 165 høj og vejer 57 kg.

  8. A 17. juni 2012 hos 12:56 #

    Kan i ikke fortælle lidt om jer selv? 🙂 alder, hvad i laver til daglig, hvor længe i har været sammen og aaalt sådan noget?

  9. Laura 17. juni 2012 hos 12:54 #

    Hvordan mødte I hinanden? 🙂

  10. healthy4real 17. juni 2012 hos 12:53 #

    Hej 🙂
    Jeg er en pige som i år er begyndt at gå op i min vægt, da jeg altid har været overvægtig ..men da jeg er en høj pige, så mit “fedt” fordeler sig ud på hele kroppen, og af den grund ser jeg ikke så overvægtig ud. Men jeg er endelig kommet under et antal kilo, som var mit max – og jeg er så lykkelig!
    Men har i nogen gode råd til hvordan man kan tabe sig hurtigere? Evt. mindst 600 kalorier hver dag? – jeg vil MEGET gerne tabe mig …

Trackbacks/Pingbacks

  1. Husk spørgerunden « Fit For Livin - 24. juni 2012

    […] afslutter spørgerunden i morgen, så hvis I ligger inde med spørgsmål, ris eller ros så kom endelig med […]

Skriv et svar

