12 delicious and healthy snacks

14 jun

Lidt inspiration til snacks i en presset eksamenstid eller til de daglige mellemmåltider. Jeg spiser konstant små måltider for tiden for ikke at få kvalme, og der er nedenstående eksempler altså en nem og sund måde at få inkorporeret et mellemmåltid på. Bon appetit 🙂

6 kommentarer to “12 delicious and healthy snacks”

  1. christinetomunich 16. juni 2012 hos 17:48 #

    Træls med kvalmen 😦
    Min veninde holdt det nede med citronskiver i iskoldt vandt eller smoothies med en masse frosne bær 🙂

    • Fit For Livin 17. juni 2012 hos 12:17 #

      Jeg har faktisk været foruden kvalme, den kommer kun snigende hvis der går for længe imellem mine måltider 🙂 Men lyder som nogle rigtig lækre (og sunde) forslag, nam!

  2. christel 16. juni 2012 hos 06:46 #

    Fantastisk, det var lige hvad jeg stod og manglede! 😀 har så svært ved de mellemmåltider (især om aften). Puha.

    Men en virkelig god blog du har. Elsker når jeg kan se at der er kommet nye indlæg 🙂

    • Fit For Livin 16. juni 2012 hos 08:12 #

      Super du kun bruge det – det kan nemlig være meget svært at holde snacks sunde, især når det er sen aften 🙂 Og tusind tak for din søde kommentar, jeg vil gøre hvad jeg kan for at leve op til det 🙂

  3. Karen 14. juni 2012 hos 20:06 #

    Fantastisk motiverende blog. Tak 🙂

    http://www.karenvalentinus.blogspot.dk

    • Fit For Livin 16. juni 2012 hos 08:11 #

      Tusind tak Karen 🙂

Skriv et svar

